v101281 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg er og har alltid vert aktiv med handball, ballett og styrketrening. For ett halvt ar siden begynte jeg a jogge en del og kjente etterhvert litt smerte og rar folelse i kneet. Det ble bare verre og etter tre maneder eller noe kjentes alt veldig rart og skjevt ut nar jeg jogget. Har alltid kjent en viss skjevhet nar jeg trener styrke, men dette var noe annet. Jeg begynte a fa problemer med a toye benet og fikk stikkende smerte fra rompa og ned til helen. knetsmerten hadde gatt over. Horte dette kunne vere issias nerven i klem og kjente og at smerten gikk i den siden av ryggen og. Dro til kiropraktor og fant en skjevhet og feil i nedre del av rygen, bekkenet og halebenet satt sammen pa en mate, og drar dit for a rete pa det. har ikke kjent noe forbedring og benet har blitt verre. det er ikke bare smerten jeg kjenner nesten hele tiden i nerven, men jeg har, selv nar jeg har toyet noye eller ikke trent i det hele tatt, blitt mye stivere, i begge bena bak! Hofteleddene kjennes ogsa vonde og ryggen er om nedderst. Hva kan jeg gjore. Har alltid vert myk og toyd mye, men na klarer jeg nesten ikke boye meg uten smerte bak pa bena. Stivhet. kan det ha satt seg en bettenelse i begge ben og det omrade pga. neven i klem som skaper stivheten eller er jeg odelagt? Hva kan jeg gjore og hvem kan jeg oppsoke? - v101281 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.