Gjest Pix Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har alltid vært slank, selv om jeg også alltid har spist mye, men nå går jeg bare ned og ned i vekt. Veier 50 kg og er 176 cm høy, og synes det er for lite... I jula gjorde jeg og de jeg feiret med nesten ikke annet enn å spise, mens de la på seg, gikk jeg ned et kilo, og enda et nå etterpå. I tillegg har jeg gått ned flere kilo de siste måndene. Begynner å bli ubehagelig. Jeg spiser ganske mye, men sunt. Er ikke glad i fet mat og godter, men spiser store sunne porsjoner til måltidene. Er redd jeg er syk eller noe! Hva kan jeg gjøre for å legge på meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I.A.C. Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tur til legen for å finne ut om det ikke var noe som var galdt. kan være noe med stoffskifte eller andre ting. kan ikke fortsette å gå sånn ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I.A. Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tur til legen for å finne ut om det ikke var noe som var galdt. kan være noe med stoffskifte eller andre ting. kan ikke fortsette å gå sånn ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.