Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå regner jeg med at dette innlegget sikkert burde vært i et av "spesialforumene", men siden jeg ikke helt er sikker på hvilken, og fordi de fleste leser her, så skriver jeg her.

Har nettopp fått greie på at jeg har cøliaki. Svak grad riktignok, men det er på full fart "fremover", og jeg skal inn til nye undersøkelser til påske. Fram til da skal jeg spise normalt.

Det jeg lurer på, er om det altså finnes noen her som ar cøliaki.. Jeg vet ikke så mye om hva jeg har i vente, har ikke begynt på noen dietter eller slikt enda, jeg vet ikke så mye om sykdommen heller, bortsett fra at man er allergisk for gluten og må derfor ofte bake ting selv og være påpasselig med hva man spiser. Hva er vanlig å spise? Hvordan klarer dere som har cøliaki seg når det gjelder mat, det å gå ut og spise, livet bare sånn i det store og det hele? Noen "triks"? Tar i mot alle svar med stor takknemlighet!

På forhånd hjertelig takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88651-c%C3%B8liaki/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...