Gjest mislykket Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg synes vi skal spille litt med åpne kort. Eneste annen identitet jeg har her, er SierDuDet. (",) 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hei, Trodde du var NHD! Med vennlig hilsen, 0 Siter
Gjest Sier Du Det (mislykket) Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hei, Trodde du var NHD! Med vennlig hilsen, Gode venn, ...sier du det? Med vennlig hilsen 0 Siter
Snøvit Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hvorfor bytter du identitet,er vel ingen som vet hvem du egentlig er likevel eller? 0 Siter
Gjest DetSierDu Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hvorfor bytter du identitet,er vel ingen som vet hvem du egentlig er likevel eller? Gode venn, ...så Du Sier Det? Kanskje du har rett. Vennlig hilsen 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Gode venn, ...sier du det? Med vennlig hilsen Hei, Nei, bare en spøk...men jeg har lenge ant at du er SDD. Synes Jekyll/Hyde vandringene dine har vært ganske underholdende. Med vennlig hilsen, 0 Siter
Gjest dolitiet Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg syns faktisk at du, mislykket, har vært et artig innslag her inne, og du HAR iblant noe bra å fare med... Men du faller jævlig dypt når du prøver å så tvil om du og SierDuDet er samme person. 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg syns faktisk at du, mislykket, har vært et artig innslag her inne, og du HAR iblant noe bra å fare med... Men du faller jævlig dypt når du prøver å så tvil om du og SierDuDet er samme person. Hei, Enig! På bakgrunn av "mislykket's" innlegg i denne tråden har jeg også store problemer med å skille dem fra hverandre. Med vennlig hilsen, 0 Siter
favn Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hei, Enig! På bakgrunn av "mislykket's" innlegg i denne tråden har jeg også store problemer med å skille dem fra hverandre. Med vennlig hilsen, Er ikke 'mislykket' et av dine alter ego? Her er begrunnelsen: Identiske synspunkter og uttrykksmåte samt bruken av ironi. Til slutt: Hva er nå 'Ha-vanskelig' for et nick?? 0 Siter
Gjest SDD Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 *knegg* Det var det jeg visste. Sier du det? Det er vel greies å spille med åpne kort Ikke? 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Er ikke 'mislykket' et av dine alter ego? Her er begrunnelsen: Identiske synspunkter og uttrykksmåte samt bruken av ironi. Til slutt: Hva er nå 'Ha-vanskelig' for et nick?? Hei, Skjønner d u det siste spørsmålet ditt? Jeg gjør det ikke. Med vennlig hilsen, 0 Siter
favn Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hei, Skjønner d u det siste spørsmålet ditt? Jeg gjør det ikke. Med vennlig hilsen, Beklager, da kan jeg ikke hjelpe. 0 Siter
Gjest SierDuDet (mislykket) Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Beklager, da kan jeg ikke hjelpe. Kjære "favn", hvorfor angriper du folk på grunnlag av valg av nick? Er det en saklig tilnærming? Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hei, Nei, bare en spøk...men jeg har lenge ant at du er SDD. Synes Jekyll/Hyde vandringene dine har vært ganske underholdende. Med vennlig hilsen, Kjære venn! Jeg synes det er merkelig at ingen har oppdaget det før. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg syns faktisk at du, mislykket, har vært et artig innslag her inne, og du HAR iblant noe bra å fare med... Men du faller jævlig dypt når du prøver å så tvil om du og SierDuDet er samme person. Gode venn! Jeg sår da ikke tvil om at jeg er SDD. Her spiller jeg med åpne kort. Vennlig hilsen 0 Siter
favn Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Kjære "favn", hvorfor angriper du folk på grunnlag av valg av nick? Er det en saklig tilnærming? Vennlig hilsen Angripes? Litt paranoid, kanskje? 0 Siter
Babette Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Kjære "favn", hvorfor angriper du folk på grunnlag av valg av nick? Er det en saklig tilnærming? Vennlig hilsen Du overspiller noe inn i granskauen. Ellers registrerer jeg at du i hele går jobbet hardt for å få oppmerksomhet fra SierDuDet. Vil du at han skal snakke hardt til deg? Det spørs om han gidder. Han gidder neppe å hisse seg opp over at du etterligner nicket hans heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.