Nyco Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Er det mulig å få gjort operasjoner av typen brystreduksjon i Sverige, betalt av trygdekontoret? Har ei venninde som har venta i flere år og begynner å bli veldig skral i armer og rygg. Hvordan eventuellt gå frem for å mase seg til Sverige?? 0 Siter
Snøvit Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Tror jeg hadde tatt kontakt med trygdekonoret i hjemkomunen, de vet sikkert råd. 0 Siter
nanna Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Det er mulig, ja. Da betaler hun bare en egenandel på noen hundre kroner. Ta kontakt med legen og få ham til å undersøke. Hvis han syns at det haster, kan hun rykke frem i køen. Nå vet jeg ikke om alle sykehus er med på utenlandsordningen, men jeg vet iallefall at sykehuset i Østfold er det. 0 Siter
Nyco Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Det er mulig, ja. Da betaler hun bare en egenandel på noen hundre kroner. Ta kontakt med legen og få ham til å undersøke. Hvis han syns at det haster, kan hun rykke frem i køen. Nå vet jeg ikke om alle sykehus er med på utenlandsordningen, men jeg vet iallefall at sykehuset i Østfold er det. Takk for svar :0) Nu skal jeg bare ringe litt så skal vi se at det blir bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.