Gå til innhold

Kiwi-reklamen...

Anbefalte innlegg

Gjest sevenup

Jeg synes den er morsom jeg da.... endelig en reklame der man faktisk husker hvem som annonserer....

Men dette er klippet fra kreativt-forum.no:

Årets kampanjebommert: Kiwi

Ja, hva skal man egentlig si. De har prøvd seg med sjefen sjøl susende gjennom butikklokalene i en grønn handlevogn, og en syngende og dansende Mari Maurstad og Per Christian «Elling» Ellefsen. Men det spørs om ikke det siste reklamefremstøtet, med en ekstremt irriterende kassadame i hovedrollene, allikevel er det minst vellykkede til nå. Vi skjønner at dere prøver å være ironiske, og muligens er akkurat det et skritt i riktig retning, men dette blir bare platt, plumpt og teit. Synd, for Kiwi er i bunn og grunn et ganske ålreit butikk-konsept. Men det må da finnes bedre måter å fortelle om grønnsaks-garantiene deres på? At denne filmen tilsynelatende skal score høyt på liking er omtrent like uforståelig som at Bonnie Tyler selger tusenvis av plater til nordmenn hvert år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88742-kiwi-reklamen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Hmmm....Jeg synes også mange av de seneste Kiwi-reklamene(med den irriterende kassadama)er morsomme : )

Så jeg skjønner ikke hvorfor Kiwi skal få kritikk for dette(?...)

Frels oss heller fra alle de fordummende bindreklamene, De _ER_ virkelig teite!

Syns ikke Kiwi-reklamen er noe morsom.

Men er SÅ enig i hva du sier om bind-reklamer. Særlig hvor hun jenta sprader rundt i undertøyet og en snøhvit skjorte og vil ikke ha sex med kjærsten.. Ahhh..den er så teit.

For å ikke snakke om unggutten som tenner på wetsex...fysjom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88742-kiwi-reklamen/#findComment-485861
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...