Gå til innhold

Gratis tips til "giro-oppfinnere"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Hvordan skal du "taste inn" en strek-kode?

Giroene leses allerede vha OCR.

Med vennlig hilsen

En liten strekkodeleser koblet til en av inngangene på PC'n hadde vært helt greit da:-)

For pokker - flere av KID numrene er jo lenger en statsbudsjettet!"

Mvh

Hei,

Hvordan skal du "taste inn" en strek-kode?

Giroene leses allerede vha OCR.

Med vennlig hilsen

jaja.. var nok tildels litt kjapp på tasta her..

når jeg får en papirregning (Ikke alle tilbyr eFaktura ennå) i posten og skal betale denne via nettbank hadde det vært en grusom fordel å bruke en strekkodeleser i stedet for å taste inn inntil 13 siffer (som jeg aldri får rett før etter et snes forsøk)...

er'u me'? (Du pleier jo dét...)

når jeg får en papirregning (Ikke alle tilbyr eFaktura ennå) i posten og skal betale denne via nettbank hadde det vært en grusom fordel å bruke en strekkodeleser i stedet for å taste inn inntil 13 siffer (som jeg aldri får rett før etter et snes forsøk)...

Jeg driver å skal koble opp en router for min sønn. Vet du om telenor tillater flere brukere på en ADSL-linje?

Har problemer med å få kontakt med DNS-serveren.

Kunne du være så snill å svare meg, hadde jeg vært veldig takknemlig.

Måtte bare gripe tak i den jeg så som kanskje hadde peiling :-)

Annonse

Jeg driver å skal koble opp en router for min sønn. Vet du om telenor tillater flere brukere på en ADSL-linje?

Post det på dataforumet. Der er det en del glupe hoder.

PS.ikke det at Vincent ikke er glup :o)

Dere kan jo ha nettverk.

Sorry, jeg aner ikke. Men vill gjetting: Jeg tror ikke det. Telenor tillater vel ingenting, bortsatt fra at du betaler..?

Ja, det kan dere. Vi har tre maskiner koblet sammen i et nettverk, og alle tre har internett-tilkobling (ADSL).

Takk uansett. Litt dumt å ringe telenor om dette dersom det ikke er lov :-)

Er ikke snart Ulv her da, han vet sikkert. Stresse......

Enig med du. Er allerede luta lei av KID-nummer på mine private rekninger, spesielt de med mange 00000'er. På jobben har vi en dame som bokfører og betaler nærmere 30.000 fakturaer pr år. Hun har foreløbig nektet å ta ibruk KID-nummer, for da bruker kun jo dobbel så lang tid på registreringene.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja vet du det eller ???

Vær så snill da ;-)

Desperat......

Å koble opp flere PCer til et abonnenement skal ikke være tillatt i følge kontrakt, men de har ikke mulighet til å oppdage det. Kun bedriftsabonnement til kr 1000 er flerbruker.

Gjest Salomon

Å koble opp flere PCer til et abonnenement skal ikke være tillatt i følge kontrakt, men de har ikke mulighet til å oppdage det. Kun bedriftsabonnement til kr 1000 er flerbruker.

Telenor tillater flere maskiner på en ADSL-linje samtidig. Du kan altså ha et hjemmenettverk som deler en linje uten å bryte noen regler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...