Gjest kanskje noe slikt Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 hvis plassert litt annerledes; to pupper, navle og kjønnshår? 0 Siter
Goliath Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Pupper, navle og en "mus". Og kom ikke her å si at jeg er "ensporet" :-) Mvh 0 Siter
Nyco Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Pupper, navle og en "mus". Og kom ikke her å si at jeg er "ensporet" :-) Mvh Øh...den "dama" har problemer med symmetrien... Ligner mer på trynet til Hildegunn Moltubakk i et krampetak.. 0 Siter
Goliath Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Øh...den "dama" har problemer med symmetrien... Ligner mer på trynet til Hildegunn Moltubakk i et krampetak.. Har du fantasi så skal det ikke så mye til. Hun danser ser du vel:-) Mvh 0 Siter
Gjest likerbakfraperspektiv Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Pupper, navle og en "mus". Og kom ikke her å si at jeg er "ensporet" :-) Mvh Jeg trodde det var skulderblad analåpning, og mus... 0 Siter
Goliath Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg trodde det var skulderblad analåpning, og mus... Litt for lang avstand mellom analåpningen og musa - hvis du spør meg... Mvh 0 Siter
vin Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Pupper, navle og en "mus". Og kom ikke her å si at jeg er "ensporet" :-) Mvh 0 Siter
favn Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Pupper samt navle og liten dusk på sidelinja? 0 Siter
Gjest Bettina Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 en frosk. HVorfor går det ikke å skrive sånn u/t mer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.