Gå til innhold

Dette er dols skyld - om analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er blitt helt besatt av analsex - det er forresten dol's feil - han har vært her altfor mye og fått masse fikse ideer som JEG må være med på.

Når jeg sier besatt, så mener jeg skikkelig besatt. Hvis jeg f.eks spør han om han kan sette på kaffe'n, så kan han svare med: Selvfølgelig, kan vi ha analsex i kveld da.

Hvis jeg ber han om å rydde opp etter seg når han har spist, så sier han: "bare hvis vi kan ha analsex i kveld"

Nei, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre altså. Hjelp meg - pleeease.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

19

• vin

6

• Goliath

5

• Ulv I Faarikaal

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja. Enten får du brette over mor, eller så får du brenne ham over ørene så han veit å passe "feskinntaket sett" i fremtida...

Skrevet

*lol*

Kanskje mannen min også titter innom her når han er på jobben da ;o)

*grubler*

Skrevet

Jeg tror nok det beste å gjøre i ditt tilfelle, er å gi etter. Ja, for du er vel glad i ham?

Skrevet

Ser ut til at du har fått ordnet deg bra!

Nå kan du jo få samboeren til å gjøre det meste - og alt du behøver å gjøre er å sette rompa til værs en gang i blant:-)

Mvh

Skrevet

Aner en liten ironisk undertone her... sannsynligvis er du en av de mest fanatiske analdiggerne på DOL, etter SierDuDet..

Morsom dialog du og samboeren har i dagliglivets trivialiteter... ;-)

Gjest klamydia
Skrevet

Si ja. Sørg for at det skjer akkurat når tarmen er skikkelig full. :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Må du være med på det ?

Ta fram din største reservepikk og si at da vil du prøve på han først. Ikke hils fra meg.

PS: ingen smøring.

Skrevet

På Dol får man svar på ALT!!

Helt fantastisk ;o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Æsj, jeg spiser !

Skrevet

Må du være med på det ?

Ta fram din største reservepikk og si at da vil du prøve på han først. Ikke hils fra meg.

PS: ingen smøring.

Det er pinadø greit Ulv. Kan jeg sende han til deg først?

Skrevet

Rådet blir at du sier at han først skal få dildoen i sitt hull .

For det blir du bare sååå kåt av.

Og selvsagt med den største du har ;o9

Skrevet

Jeg tror nok det beste å gjøre i ditt tilfelle, er å gi etter. Ja, for du er vel glad i ham?

Glad og glad. Jo, men jeg frykter jo for konsekvensene her, kan du ikke se det??

Skrevet

Rådet blir at du sier at han først skal få dildoen i sitt hull .

For det blir du bare sååå kåt av.

Og selvsagt med den største du har ;o9

Vil tomat og agurk egne seg like godt?

Skrevet

Glad og glad. Jo, men jeg frykter jo for konsekvensene her, kan du ikke se det??

joa, men kan du ikke gi ham bittelitt analsex? Bare bittelitt? Bittelitt?

Skrevet

Aner en liten ironisk undertone her... sannsynligvis er du en av de mest fanatiske analdiggerne på DOL, etter SierDuDet..

Morsom dialog du og samboeren har i dagliglivets trivialiteter... ;-)

Ironisk? Nei, nå må jeg gråte litt her. Jeg har et alvorlig problem og du avviser meg på denne måten? Fy skamme seg.

Skrevet

joa, men kan du ikke gi ham bittelitt analsex? Bare bittelitt? Bittelitt?

Det kan du ta deg faen på at han ikke får.

Skrevet

Det var en ny og sjarmerende vri. Jorden takker klamydia :)

Skrevet

Vil tomat og agurk egne seg like godt?

Agurk eller en stoooor gulrot ;o)

Skrevet

Tja. Enten får du brette over mor, eller så får du brenne ham over ørene så han veit å passe "feskinntaket sett" i fremtida...

Jo, men det går jo ut over meg til slutt. Ikke får jeg kaffe, ikke rydder og vasker han etter seg, ikke får jeg oralsex - han gidder knapt nok å dyppe snabben i syltetøyet. Jeg trenger noen bedre råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...