Zirine Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Samboeren min er blitt helt besatt av analsex - det er forresten dol's feil - han har vært her altfor mye og fått masse fikse ideer som JEG må være med på. Når jeg sier besatt, så mener jeg skikkelig besatt. Hvis jeg f.eks spør han om han kan sette på kaffe'n, så kan han svare med: Selvfølgelig, kan vi ha analsex i kveld da. Hvis jeg ber han om å rydde opp etter seg når han har spist, så sier han: "bare hvis vi kan ha analsex i kveld" Nei, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre altså. Hjelp meg - pleeease. 0 Siter
Nyco Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Tja. Enten får du brette over mor, eller så får du brenne ham over ørene så han veit å passe "feskinntaket sett" i fremtida... 0 Siter
vin Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 *lol* Kanskje mannen min også titter innom her når han er på jobben da ;o) *grubler* 0 Siter
Altman Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg tror nok det beste å gjøre i ditt tilfelle, er å gi etter. Ja, for du er vel glad i ham? 0 Siter
Goliath Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Ser ut til at du har fått ordnet deg bra! Nå kan du jo få samboeren til å gjøre det meste - og alt du behøver å gjøre er å sette rompa til værs en gang i blant:-) Mvh 0 Siter
nolte Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Aner en liten ironisk undertone her... sannsynligvis er du en av de mest fanatiske analdiggerne på DOL, etter SierDuDet.. Morsom dialog du og samboeren har i dagliglivets trivialiteter... ;-) 0 Siter
Gjest klamydia Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Si ja. Sørg for at det skjer akkurat når tarmen er skikkelig full. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Må du være med på det ? Ta fram din største reservepikk og si at da vil du prøve på han først. Ikke hils fra meg. PS: ingen smøring. 0 Siter
vin Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Si ja. Sørg for at det skjer akkurat når tarmen er skikkelig full. På Dol får man svar på ALT!! Helt fantastisk ;o) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Si ja. Sørg for at det skjer akkurat når tarmen er skikkelig full. Æsj, jeg spiser ! 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Må du være med på det ? Ta fram din største reservepikk og si at da vil du prøve på han først. Ikke hils fra meg. PS: ingen smøring. Det er pinadø greit Ulv. Kan jeg sende han til deg først? 0 Siter
vin Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Rådet blir at du sier at han først skal få dildoen i sitt hull . For det blir du bare sååå kåt av. Og selvsagt med den største du har ;o9 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Jeg tror nok det beste å gjøre i ditt tilfelle, er å gi etter. Ja, for du er vel glad i ham? Glad og glad. Jo, men jeg frykter jo for konsekvensene her, kan du ikke se det?? 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Rådet blir at du sier at han først skal få dildoen i sitt hull . For det blir du bare sååå kåt av. Og selvsagt med den største du har ;o9 Vil tomat og agurk egne seg like godt? 0 Siter
Altman Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Glad og glad. Jo, men jeg frykter jo for konsekvensene her, kan du ikke se det?? joa, men kan du ikke gi ham bittelitt analsex? Bare bittelitt? Bittelitt? 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Aner en liten ironisk undertone her... sannsynligvis er du en av de mest fanatiske analdiggerne på DOL, etter SierDuDet.. Morsom dialog du og samboeren har i dagliglivets trivialiteter... ;-) Ironisk? Nei, nå må jeg gråte litt her. Jeg har et alvorlig problem og du avviser meg på denne måten? Fy skamme seg. 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 joa, men kan du ikke gi ham bittelitt analsex? Bare bittelitt? Bittelitt? Det kan du ta deg faen på at han ikke får. 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Si ja. Sørg for at det skjer akkurat når tarmen er skikkelig full. Det var en ny og sjarmerende vri. Jorden takker klamydia 0 Siter
vin Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Vil tomat og agurk egne seg like godt? Agurk eller en stoooor gulrot ;o) 0 Siter
Zirine Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Tja. Enten får du brette over mor, eller så får du brenne ham over ørene så han veit å passe "feskinntaket sett" i fremtida... Jo, men det går jo ut over meg til slutt. Ikke får jeg kaffe, ikke rydder og vasker han etter seg, ikke får jeg oralsex - han gidder knapt nok å dyppe snabben i syltetøyet. Jeg trenger noen bedre råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.