Gå til innhold

Dette er dols skyld - om analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

*lol*

Kanskje mannen min også titter innom her når han er på jobben da ;o)

*grubler*

Du kan aldri være for sikker. Jeg ble avslørt da jeg avtalte en heftig hyrdestund med en fyr på forum for Infeksjonsmedisin. Jeg møtte opp, hadde dolla meg opp og skikkelig - og da jeg kom frem til møtestedet, så viste det seg at det var HAN - HIMSELF.

Men det var jo greit nok egentlig - vi slapp jo å finne ut om vi skulle reise hjem til han eller til meg for å utveksle kroppsvæsker.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

19

• vin

6

• Goliath

5

• Ulv I Faarikaal

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ser ut til at du har fått ordnet deg bra!

Nå kan du jo få samboeren til å gjøre det meste - og alt du behøver å gjøre er å sette rompa til værs en gang i blant:-)

Mvh

I ny og ne?? Her snakker vi ikke ny og ne. Han er besatt - og uansett hvor jeg ser - om det er i skap eller skuffer, så dukker han opp og sier: "Kan vi ha analsex nå" ?

Skrevet

Du kan aldri være for sikker. Jeg ble avslørt da jeg avtalte en heftig hyrdestund med en fyr på forum for Infeksjonsmedisin. Jeg møtte opp, hadde dolla meg opp og skikkelig - og da jeg kom frem til møtestedet, så viste det seg at det var HAN - HIMSELF.

Men det var jo greit nok egentlig - vi slapp jo å finne ut om vi skulle reise hjem til han eller til meg for å utveksle kroppsvæsker.

*s*

Kult asse.....

Skrevet

I ny og ne?? Her snakker vi ikke ny og ne. Han er besatt - og uansett hvor jeg ser - om det er i skap eller skuffer, så dukker han opp og sier: "Kan vi ha analsex nå" ?

Kjøp ei oppblåsbar til han .....

Eller si at du sliter slik med diare for tiden.

Skrevet

Hm. Kan du ikke kjøpe en sjømannshomo til ham? En slik innretning burde avlaste deg noe.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er pinadø greit Ulv. Kan jeg sende han til deg først?

Spørs hva han skal her ? Måke snø kanskje ? Ja ?

Skrevet

Hm. Kan du ikke kjøpe en sjømannshomo til ham? En slik innretning burde avlaste deg noe.

En meget god ide naiv. Kan du gi meg et tips om hvor du kjøpte din?

Skrevet

Spørs hva han skal her ? Måke snø kanskje ? Ja ?

Det er ikke lett for meg å uttale meg om det trengs måking. Men han gjør det vel hvis man han må ...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er ikke lett for meg å uttale meg om det trengs måking. Men han gjør det vel hvis man han må ...

Snømåking er det eneste jeg kan tenke meg han kan gjøre her.

Skrevet

Snømåking er det eneste jeg kan tenke meg han kan gjøre her.

Ja, det trodde jeg også, men nå begynner jeg jaggu å lure. Hva ER det som skjer med noen folk når de kommer hit inn på dol??

- De begynner å hate Valgjerd

- De klarer ikke ta en selvstendig beslutning og skal ha forumundersøkelse for alt fra hvor mye smør dem har på skiva til hvor mange barn dem har, har hatt, kan tenke seg å ha.

- Du MÅ utføre intimbarbering - iallefall må du lure på noe i forbindelse med det.

- Og for ikke å glemme analsex - et utrolig populært tema.

Man vet aldri hvor man har folk før de har vært innom dol.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, det trodde jeg også, men nå begynner jeg jaggu å lure. Hva ER det som skjer med noen folk når de kommer hit inn på dol??

- De klarer ikke ta en selvstendig beslutning og skal ha forumundersøkelse for alt fra hvor mye smør dem har på skiva til hvor mange barn dem har, har hatt, kan tenke seg å ha.

- Du MÅ utføre intimbarbering - iallefall må du lure på noe i forbindelse med det.

Jeg er ikke så lett påvirkelig som deg da.

Skrevet

Det skulle da p**ker meg bare mangle! Ikke f**n om jeg gidder å lage kaffe til noen, eller gjøre noe som helst annet for den saks skyld, uten å få ihvertfall LITT analsex for det.

"................"

Skrevet

Det skulle da p**ker meg bare mangle! Ikke f**n om jeg gidder å lage kaffe til noen, eller gjøre noe som helst annet for den saks skyld, uten å få ihvertfall LITT analsex for det.

"................"

Definer "litt". Går det greit med en sjømannshomo, som naiv refererer til under her? Bare sånn at du får feelingen, liksom?

Skrevet

"Hva ER det som skjer med noen folk når de kommer hit inn på dol??" osv....

:-D Da gjelder det deg også ! Du er utrolig morsom !

Skrevet

Definer "litt". Går det greit med en sjømannshomo, som naiv refererer til under her? Bare sånn at du får feelingen, liksom?

Feeling?! Får da ikke noe feeling av en skjømannshomo. Nei, her må det ekte saker til. "Stand by your man, and give him all the [insert subject line here here] you can!" (With my apologies to Tammy Wynette)

".............."

Skrevet

Feeling?! Får da ikke noe feeling av en skjømannshomo. Nei, her må det ekte saker til. "Stand by your man, and give him all the [insert subject line here here] you can!" (With my apologies to Tammy Wynette)

".............."

Skrevet

Agurk eller en stoooor gulrot ;o)

Nepe. Det skal være bra (har jeg hørt).

"........."

Skrevet

Du vet - det er slik med de som ikke får det de har lyst på. Da blir det en besettelse vet du.

En "kur" er jo å gi han mer og oftere enn han orker. Men det spørs jo hvem av dere som i så fall får nok først:-)

Mvh

Skrevet

Du vet - det er slik med de som ikke får det de har lyst på. Da blir det en besettelse vet du.

En "kur" er jo å gi han mer og oftere enn han orker. Men det spørs jo hvem av dere som i så fall får nok først:-)

Mvh

Kanskje jeg skal se meg rundt etter en stand-in - bokstavlig talt?

Skrevet

Kanskje jeg skal se meg rundt etter en stand-in - bokstavlig talt?

Det blir neppe det samme.

Det er deg og rumpa di han vil ha - og da nytter det ikke med hverken "stand in" eller noe annet enn den "ekte varen".

Alt annet vil bare gjøre han enda mer oppsatt på å få "the real thing".

Så du har nok havnet i en kinkig situasjon her ja. Håper han klarer å fokusere på noe annet innimellom da?

Litt trist om jobben skulle gå fløyten, han blir sjuskete og ustelt, klarer ikke å få sove etc - bare fordi han tenker på deg og .......

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...