Gå til innhold

Dette er dols skyld - om analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

La være å gå på do i noen dager. Ta så litt lax like før dere skal ha analsex. Etter en slik opplevelse (nekt ham å bruke kondom) spør han neppe om analsex igjen.

I tillegg kan godt tørkingen etter dobesøk droppes.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

19

• vin

6

• Goliath

5

• Ulv I Faarikaal

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Må du være med på det ?

Ta fram din største reservepikk og si at da vil du prøve på han først. Ikke hils fra meg.

PS: ingen smøring.

Det synes jeg var en god ide!

Skrevet

Det blir neppe det samme.

Det er deg og rumpa di han vil ha - og da nytter det ikke med hverken "stand in" eller noe annet enn den "ekte varen".

Alt annet vil bare gjøre han enda mer oppsatt på å få "the real thing".

Så du har nok havnet i en kinkig situasjon her ja. Håper han klarer å fokusere på noe annet innimellom da?

Litt trist om jobben skulle gå fløyten, han blir sjuskete og ustelt, klarer ikke å få sove etc - bare fordi han tenker på deg og .......

Mvh

Så du mener jeg bør gi etter altså?

Men jeg synes han er veldig uhøflig da. Først så sitter han på DOL, så kommer han inn i stua og sier: "jeg skal ha analsex"

"atte du skal ha, hva" - sier jeg da.

"jeg skal ha analsex" - sier han igjen.

Gang på gang forsøker jeg å fortelle han at det HETER ikke "jeg skal ha", det heter "kan jeg FÅ", men hører han? Neeida.

Jeg føler ikke at han respekterer meg. Er du ikke enig?

Skrevet

La være å gå på do i noen dager. Ta så litt lax like før dere skal ha analsex. Etter en slik opplevelse (nekt ham å bruke kondom) spør han neppe om analsex igjen.

I tillegg kan godt tørkingen etter dobesøk droppes.

Nei, fyttigrisen. Da går jeg heller å gjør noe annet jeg normalt ikke gjør - nemlig leser "kvinner og klær".

Har du noen bedre forslag du som er så petter?

Skrevet

Så du mener jeg bør gi etter altså?

Men jeg synes han er veldig uhøflig da. Først så sitter han på DOL, så kommer han inn i stua og sier: "jeg skal ha analsex"

"atte du skal ha, hva" - sier jeg da.

"jeg skal ha analsex" - sier han igjen.

Gang på gang forsøker jeg å fortelle han at det HETER ikke "jeg skal ha", det heter "kan jeg FÅ", men hører han? Neeida.

Jeg føler ikke at han respekterer meg. Er du ikke enig?

Visst er jeg enig med deg i det.

Men det er jo det som er problemet da. Siden du neppe har valgt deg "hvem som helst" som kjæreste, så regner jeg med at han er normalt høflig på alle andre områder.

Ergo må det være noe her som gjør noe helt spesielt med han - rent mentalt (husk at driftene sitter mellom øra - selv om det ikke alltid virker slik:). Så her er det tydligvis noe som får han til å "slå av" alle normale reaksjonsmønstre - og han fokuserer mentalt som en zombi på kun èn ting. Alt annet enser han overhode ikke.

Og da kan jeg ikke foreslå annet enn psykiatrisk behandlig eventuelt lobotemi - eller at du gir etter for hans skyld, skyver dine egne motforestillinger vekk og ser hvordan du selv kan "behandle" hans tilstand ved å gi han det han higer slik etter.

Faren ved sistnevnte er selvfølgelig at han blir ytterligere besatt av det - og da kommer vi tilbake til første forslag til behandlig.

Alternativt så blir det en svært positiv opplevelse for deg slik at det løser seg til felles beste for dere begge to....?

Lykke til!

Mvh

Skrevet

Visst er jeg enig med deg i det.

Men det er jo det som er problemet da. Siden du neppe har valgt deg "hvem som helst" som kjæreste, så regner jeg med at han er normalt høflig på alle andre områder.

Ergo må det være noe her som gjør noe helt spesielt med han - rent mentalt (husk at driftene sitter mellom øra - selv om det ikke alltid virker slik:). Så her er det tydligvis noe som får han til å "slå av" alle normale reaksjonsmønstre - og han fokuserer mentalt som en zombi på kun èn ting. Alt annet enser han overhode ikke.

Og da kan jeg ikke foreslå annet enn psykiatrisk behandlig eventuelt lobotemi - eller at du gir etter for hans skyld, skyver dine egne motforestillinger vekk og ser hvordan du selv kan "behandle" hans tilstand ved å gi han det han higer slik etter.

Faren ved sistnevnte er selvfølgelig at han blir ytterligere besatt av det - og da kommer vi tilbake til første forslag til behandlig.

Alternativt så blir det en svært positiv opplevelse for deg slik at det løser seg til felles beste for dere begge to....?

Lykke til!

Mvh

Herregud.

Og nå er det helg og alt ...

*iik*

Skrevet

Herregud.

Og nå er det helg og alt ...

*iik*

Håper du kom deg helskinnet gjennom helgen!

Mvh

Skrevet

Definer "litt". Går det greit med en sjømannshomo, som naiv refererer til under her? Bare sånn at du får feelingen, liksom?

Spør han om han har blitt kombi eller homo..er ikke sikkert han liker det, sånn at det blir mindre mas om det...særlig hvis du svarer med det hver gang han spør.

Skrevet

Spør han om han har blitt kombi eller homo..er ikke sikkert han liker det, sånn at det blir mindre mas om det...særlig hvis du svarer med det hver gang han spør.

Å nei du - han lar seg ikke vippe av pinnen så lett, for å si det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...