Kjersti S Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Jeg jobber for tida som tilkallingsvikar på skole/SFO, og slik det ser ut, så kommer jeg til å få en del å gjøre framover også, slik at jeg sannsynligvis kommer til å tjene opp rett til fødselspenger. Nå lurer jeg litt på hvordan det regnes ut, vil summen av det jeg har tjent 6 av de siste 10 mnd legges sammen, og summen deles likt på de mnd jeg skal ha permisjon, eller vil det regnes ut et gjennomsnitt som vil bli utbetalt hver mnd? Noen som skjønte spørsmålet, forresten, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg...) 0 Siter
tiliti Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Fødselspengene beregnes som hovedregel etter inntekten de siste fire ukene du var i arbeid. Dersom denne inntekten avviker mer enn 25 prosent fra den vanlige årsinntekten, kan f.eks. gjennomsnittet av de siste tre årenes pensjonspoeng legges til grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.