akasha_isis Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei. Er ei jente på 19 år som alltid har vært tynn. Jeg har forsøkt hele livet å legge på meg, uten at det hjelper, samme hvor mye jeg har spist.Jeg er litt over 170 høy, og veier knapt 50 kg, noe som gir meg en BMI på 17,3. Skulle gjerne ha lagt på meg ca 10 kilo. Trening hjelper heller ikke, det gir hvertfall ikke noe reultat, hverken i økning i vekt eller muskler. Har vært tålmodig i 18 år, men begynner å bli lei "stankelbein" tilværelsen. Noen som har noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Prøv weightgainer eller ernæringstilskudd etter alle måltidene. Du kan få vondt i magen i begynnelsen, det er normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariae Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Pass på at du spiser regelmessig, gjerne 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider. La den maten du spiser være næringsrik og gjerne med noe riktig fett. Bruk f.eks. helmelk hvis du drikker melk. HA i en fløteskvett i sauser og supper - det smaker godt og gjør godt. Spis noen nøtter hver dag og ha oljedressinger på grønnsaker og salater. Du kan ha linfrøolje over hver middagsmat du spiser. Den smaker ikke vondt, men gjør godt likevel. Pass også på at du får i deg nok proteiner som kjøtt, kylling, fisk og egg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.