Gå til innhold

Smerter/nummenhet venstresiden

senna

Anbefalte innlegg

Hei!

I 1994 gjennomførte jeg styrketrening på rygg og biceps. I hovedsak roøvelse samt frihåndscurl. Jeg hadde godt treningsgrunnlag,men tok hardt i. Bl.a. trakk jeg maksimalt med luft som jeg holdt igjen under roøvelsen og jeg tok i på frihåndscurl. jeg presset venstre skulderen ned for å gjennomføre siste repetisjon. Hadde ingen ubehag under trening, men ca 2 timer senere ble jeg veldig stiv i midtre og øvre del av ryggen. Varm kløende følelse mellom nedre del av venstre skulderblad og ryggraden. Den natten våknet jeg av at blodomløpet til venstre arm var sterkt redusert. Sterke smerter ved å ligge på venstre side. Fikk så sterke smerter midt i brystbenet og smerten var sterkest ved utpust. Smerten i brystet trakk etterhvert mot venstre og var sterkest under brystvorten. Når jeg lente ryggem mot f.eks bilsetet, fikk jeg sterke (strømstøt)smerter i brystet som pulserte. Potetmelfølelse i venstre side av brystet(betennelse). Ikke smerter i ryggen å snakke om. Bare varmt og kløende på ett lite punkt. Det tok 6 dager før jeg fikk nattesøvn, og jeg måtte ligge i stabilt sideleie med venstre arm og skulder presset aktivt frem for å beholde blodomløpet i venstrearmen. Nå, 9 år etter, er jeg fremdeles nummen i brystet. Det kommer tilbake gradvis når jeg trener/bygger muskelmasse, og det kan være vondt å sove på venstre side. Legevakta tok ekg 2 dager etter trening, men fant ingenting, ga meg den gang alpoxen. De var ikke interessert i å henvise meg videre. Er usikker på om dette er muskel eller nerverelatert. Blodomløpet virker nedsatt,nummen, litt svakfølelse. Hva kan det være, og hva bør jeg gjøre nå?

mvh Senna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...