Gjest ikke undertegnet Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Kommer ikke inn på hotmail fordi cookies ikke står på.....hvordan finner jeg ut av dette? Kan noen hjelpe? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Tools-intenet options-privacy, trekk linjelen end. Noen brannvegger må også tillate småkaker. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 "Trekk linjalen ned" skulle det være. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Tools-intenet options-privacy, trekk linjelen end. Noen brannvegger må også tillate småkaker. På IE6 er det ingen linjal som kan trekkes ned. Bare 2 ruter som skal avmerkes. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 På IE6 er det ingen linjal som kan trekkes ned. Bare 2 ruter som skal avmerkes. Jeg har IE6 og det er det en linjal med skyver, jeg ser på det nå. Engelsk 6.0. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Tools-intenet options-privacy, trekk linjelen end. Noen brannvegger må også tillate småkaker. Å, jeg så bare på "advanced" ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.