Gå til innhold

Et mannfolk fra helvete!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig forbannet. Her har sambis lovet å bli på jobben i hele kveld, også kommer han hjem klokken ti - jeg understreker - klokken 10!!!

Dette føyer seg inn i rekken av saker hvor han har bevist at han ikke er til å stole på. Her i forrige uke f.eks sa han at det ville ta ca. 7 timer å reparere bilen, men den upålitelige drittsekken ble ferdig etter KUN fire.

Hver ganger jeg smører brød til han så sier han at han bare skal ha to skiver, men alltid så henter han seg en til.

En annen ting med dette samlivet som irriterer meg no så grenseløst er når han leser. Han blar så fort!! Dette kan sikkert synes som en bagatell for dere, men det forstyrrer meg!!

Jeg er så lei ass. Faen, nå gidder jeg ikke mer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88812-et-mannfolk-fra-helvete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går fort å lese Donald-pocket, jeg kasta sjøl ut samboeren fordi han bladde så jævla fort i den donald-pocketen. Irriterende at han leste fortere enn meg!

Ja, og ikke nok med at de blar, de klør seg også. Jeg fatter ikke at folk mener at vi kvinner skal finne oss i dette.

Annonse

Gjest Surrealis

Et av de få mannfolkene som kommer hjem FØR avtalt. Og så blir Zirine irritert?

Blar for FORT i boka si? hehe

Kler han sokkene på seg litt for fort også, eller irriterer det deg når han tygger på et eple?

Jeg tror ikke du passer for den mannen, Zirine, eller for å si det på en annen måte: Han passer ikke dine verdier.

Hilsen

Et av de få mannfolkene som kommer hjem FØR avtalt. Og så blir Zirine irritert?

Blar for FORT i boka si? hehe

Kler han sokkene på seg litt for fort også, eller irriterer det deg når han tygger på et eple?

Jeg tror ikke du passer for den mannen, Zirine, eller for å si det på en annen måte: Han passer ikke dine verdier.

Hilsen

Jeg HAR tenkt på familierådgiving - gi han en mulighet til å forbedre seg, men det er muligens et skudd i blinde, hva tror du?

Hadde jeg giddi skulle jeg selvsagt ha foreslått "en-skitten-ting-som-hører-hjemme-på-et-annet-forum" - men dét gjør jeg ikke.

Ikke i kveld.

Ikke i morra kveld heller. Men kanskje søndag.

Da får jeg vente. Det er alltids greit å ha no godt å se frem til.

Han høres ut som en skikkelig drittsekk, Zirine, kast ham ut før han ødelegger deg!

Ja, det skal jeg gjøre, men før jeg sender han på hodet ut døra så skal jeg straffe han litt. Jeg tenkte på å farge håret hver dag, slenge litt hårfarge på doskålen og i vasken, men jeg synes det er litt pinglete egentlig og ingenting imot det han har gjort mot meg i lang tid.

Jeg kunne selvfølgelig kastet alle tegneseriene hans, men da hadde vi fått enda større fokus på analsex og enda mer gnål, så nei, det orker jeg ikke.

Du forstår meg så godt - du har sikkert noen gode forslag?

Han har noen fryktelige uvaner han mannen min også. Når han kommer sent hjem, så spør han alltid om jeg har spist. Svarer jeg nei, spør han straks om han skal lage noe middag til meg.

Hva ER dette? En familie eller en faens servicebedrift?

Idioten!

Annonse

Gjest Surrealis

Jeg HAR tenkt på familierådgiving - gi han en mulighet til å forbedre seg, men det er muligens et skudd i blinde, hva tror du?

Hei Zirine.

Skal være ærlig og si jeg har en mistanke om at det du sier ikke er hva som egentlig er problemet?

Vennlig hilsen

Hei Zirine.

Skal være ærlig og si jeg har en mistanke om at det du sier ikke er hva som egentlig er problemet?

Vennlig hilsen

Det har du så rett i, så rett i. Jeg får vel bare krype til korset og innrømme at det er plystringen som gir meg spasmer - plystringen når han sitter på do. Skal innrømme at det var litt vanskelig for meg å innrømme, men nå har jeg brukt hele helgen på å spørre meg selv hele helgen: hvilken normal mann sitter og plystrer når han driter??

Jeg har ringt rundt til alle mine venner og de har bekreftet at jeg har all grunn til å være opprørt. Dette er ikke normalt.

Det har du så rett i, så rett i. Jeg får vel bare krype til korset og innrømme at det er plystringen som gir meg spasmer - plystringen når han sitter på do. Skal innrømme at det var litt vanskelig for meg å innrømme, men nå har jeg brukt hele helgen på å spørre meg selv hele helgen: hvilken normal mann sitter og plystrer når han driter??

Jeg har ringt rundt til alle mine venner og de har bekreftet at jeg har all grunn til å være opprørt. Dette er ikke normalt.

Det var jaggu meg mye "innrømme" i det innlegget gitt :)

jaja ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...