Gå til innhold

Berit Riise er jammen sinna.....................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dama der er ikke helt god... det er HUN som er iferd med å ødelegge guttens karriere, ikke AAFK..

Bra at storebror skrotet moren, og skaffet seg en vettu agent...

Skrevet

Det kvinnemennesket der burde hatt en kule. Hun har utvilsomt valgt feil yrke, og er i feil med å ødelegge noen vannvittige fotballtalenter, altså sønnene sine.

Faen for ei fitte!

Skrevet

Berit Riise er sannsynligvis noe av det dummeste og flaueste som finnes. Bondekjerring med Grorudstil som flæsker seg på sønnenes suksess. Demokratifitta av ei lektorutdanna kvinnesakskvinne i programmet 'eldrebølgen', er imidlertid hakket verre.

Skrevet

Et rivjern som har mistet fotfestet.

Snakker om krakilsk kvinnemenneske.

Skrevet

Det som er synd, er at hun blander rollene sine. Hun kan sikkert være en OK agent, og en OK mor - men å være mor OG agent, virker ikke som hun takler. Det virker ikke som hun klarer å holde en forretningsmessig profesjonalitet i saker angående den eldste sønnen (tidligere) og nå han "veslegutt".

Det gjør at hun i debattprogram og i uttalelser ikke klarer å være saklig nok til å bli tatt seriøst som agent - i mine øyne.

For SELV OM det viser seg at hun har helt rett i sine tolkninger av reglene, ville nok en annen agent vært bedre for sønnen, rent profesjonelt sett. Tror jeg.

mvh

Skrevet

Ja, hun hatt stått seg på å dempe seg ganske mye - så hadde vi ikke visst hvordan hun var !

Skrevet

Det som er synd, er at hun blander rollene sine. Hun kan sikkert være en OK agent, og en OK mor - men å være mor OG agent, virker ikke som hun takler. Det virker ikke som hun klarer å holde en forretningsmessig profesjonalitet i saker angående den eldste sønnen (tidligere) og nå han "veslegutt".

Det gjør at hun i debattprogram og i uttalelser ikke klarer å være saklig nok til å bli tatt seriøst som agent - i mine øyne.

For SELV OM det viser seg at hun har helt rett i sine tolkninger av reglene, ville nok en annen agent vært bedre for sønnen, rent profesjonelt sett. Tror jeg.

mvh

Gode poenger!

Skrevet

Berit Riise er sannsynligvis noe av det dummeste og flaueste som finnes. Bondekjerring med Grorudstil som flæsker seg på sønnenes suksess. Demokratifitta av ei lektorutdanna kvinnesakskvinne i programmet 'eldrebølgen', er imidlertid hakket verre.

Du er tilbake! Godt! Bra med en mann som overlater lite til tolkningen.

Skrevet

Det kvinnemennesket der burde hatt en kule. Hun har utvilsomt valgt feil yrke, og er i feil med å ødelegge noen vannvittige fotballtalenter, altså sønnene sine.

Faen for ei fitte!

du er like morsom og kul som alltid ser jeg.

Skrevet

du er like morsom og kul som alltid ser jeg.

Velkommen tilbake! :)

Skrevet

Noe hysterisk dame ja...Det jeg ikke kan begripe er hvorfor gutta hennes finner seg i å ha mamma på slep??

Og så slår det aldri feil, hver gang ei dame kaster seg på en mannsdominert arena, så går det kun kort tid, og så er det til å skrike om sextrakassering...

Javel, men så kunne hu vel gjort som mannfolka og da. Rødda opp der og da, og brent ørene på fyren! Men neeeeida, her skal det drittslenges i media i ukesvis.

Skrevet

mvh

Det mener mannen min også. ;-)

Og jeg er selvfølgelig enig med han.

Skrevet

At hun er ei megge, har ingenting med yrke å gjøre, den kjerringa er arvelig belastet.

Både mora og faren brukte kjeft for(til) å få det slik de ville....

Søstra og broren er likedan...

Skrevet

Kjerringa er ei bitch, men når det er sagt må det også sies at det er søren ikke lett å komme som kvinne inn i dette mannsdominerte miljøet.

Skrevet

dersom Ramsy fra BB noen gang skulle henrette noen med et nakke-skudd, så håper jeg at han sikter på mamma Riise...

Gjest undertegnet i dag
Skrevet

Kjerringa er ei bitch, men når det er sagt må det også sies at det er søren ikke lett å komme som kvinne inn i dette mannsdominerte miljøet.

Det hjelper neppe at ho oppfører seg som "et typisk kvinnfolk" i alle fall. Slenger med leppa, innser tabben og så skal legge diskusjonen død. Fy fader for ei merr!

Skrevet

Jeg ble helt flau over å se på det der i går. Jeg ba mannen min skifte kanal, for jeg synes det er ubehagelig å være vitne til andre krangle. Selv om det bare er på tv...(PS! Han ville ikke bytte kanal, han koste seg mens han så på, han...)

Jada, jeg er rar, jeg vet det:-)

Skrevet

Jeg tror det kvinnemennesket der er ei skikkelig burugle.

Sånn ellers synes jeg det er moro når folk driter seg ut på tv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...