Gå til innhold

Berit Riise er jammen sinna.....................

Anbefalte innlegg

Gjest gjennomsnittlig
Skrevet

Denne dama sitt problem er at ho er svært følsom og ikke klarer å styre følelsene sine. Hun fortjener ikke nakkeskudd av den grunn. Skuffet over at ikke flere skjønner det. Tenk å kalle hanne ei fitte! Grøsser....

Lottemor1365380387
Skrevet

Vell jeg ser at jeg muligens er den eneste ,,men jeg liker den dama egentlig.

Altså dvs at episoden på Tabloid var jo helt unødvendig men dette så ut som hun hadde lagt på hjertet og hun ble rimlig provosert av han Alesund dusten som svarte bare svada.

Nei jeg synes dama er tøff jeg,det at hun tillter pga behandlingen av hennes sønn kan jeg på en måte forstå.

Hadde tillta selv hadde noen sabotert mine barns karriere.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det kvinnemennesket der burde hatt en kule. Hun har utvilsomt valgt feil yrke, og er i feil med å ødelegge noen vannvittige fotballtalenter, altså sønnene sine.

Faen for ei fitte!

Når en leser språket i innleggene dine, SierDuDet, så skjønner en meget godt hvorfor du ikke er i et fast forhold med en kvinne.

Du er en slik mann som kvinnene synes er ok for å få seg et 'knull' i helgen. Men ingen orker slike i hverdagen.

Kanskje du burde prøve å gjøre noe med språket ditt?

Skrevet

Når en leser språket i innleggene dine, SierDuDet, så skjønner en meget godt hvorfor du ikke er i et fast forhold med en kvinne.

Du er en slik mann som kvinnene synes er ok for å få seg et 'knull' i helgen. Men ingen orker slike i hverdagen.

Kanskje du burde prøve å gjøre noe med språket ditt?

Jeg hadde ikke planer om å svare anonyme folk lenger, men jeg får gjøre et unntak for deg.

Hvordan vet du hvordan jeg snakker i RL?

Jeg fikk 6 i norsk muntlig, så jeg vil tro jeg både kan snakke for meg, og snakker forholdsvis korrekt med et snev av innebygd askerdialekt.

Og hvem sier at det er _damene_ som ikke vil noe mer enn et knull?

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg hadde ikke planer om å svare anonyme folk lenger, men jeg får gjøre et unntak for deg.

Jeg fikk 6 i norsk muntlig, så jeg vil tro jeg både kan snakke for meg, og snakker forholdsvis korrekt med et snev av innebygd askerdialekt.

Alle er anonyme her inne så sant de vil. Må vel være en dritt om jeg skriver 'ikke undertegnet' eller 'Lita' feks.

Jeg er vel ikke noe mindre anonym for deg da?

Skjønner ikke at du gidder pukke på det stadig vekk!

Må du vite hvem du snakker med for å kunne føre en diskusjon, så er du ikke på riktig sted ved å søke samtalepartnere på nettet.

Da får du komme deg ut i RL. Og det stemmer at jeg ikke vet hvordan du er i RL, siden du er anonym for meg, selv om du kaller deg SierDuDet.

Skrevet

Alle er anonyme her inne så sant de vil. Må vel være en dritt om jeg skriver 'ikke undertegnet' eller 'Lita' feks.

Må du vite hvem du snakker med for å kunne føre en diskusjon, så er du ikke på riktig sted ved å søke samtalepartnere på nettet.

Da får du komme deg ut i RL. Og det stemmer at jeg ikke vet hvordan du er i RL, siden du er anonym for meg, selv om du kaller deg SierDuDet.

Om du kaller deg Ikke undertegnet eller Lita er meg ravende likegyldig. Det er meg derimot ikke ravende likegyldig om du kaller deg Ikke Undertegnet nå, og egentlig er en jeg kjenner her, men som er så feig at du ikke tør å gi deg tilkjenne.. Jeg er kanskje ikke så anonym som deg, da jeg har møtt mange her.

Vil du og andre ha svar av meg senere, så undertegn med nicket ditt. Enkelt og greit, spesielt fordi jeg går ut fra at du ikke vil ha svar av meg uansett.

Ha det bra.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Om du kaller deg Ikke undertegnet eller Lita er meg ravende likegyldig. Det er meg derimot ikke ravende likegyldig om du kaller deg Ikke Undertegnet nå, og egentlig er en jeg kjenner her, men som er så feig at du ikke tør å gi deg tilkjenne.. Jeg er kanskje ikke så anonym som deg, da jeg har møtt mange her.

Vil du og andre ha svar av meg senere, så undertegn med nicket ditt. Enkelt og greit, spesielt fordi jeg går ut fra at du ikke vil ha svar av meg uansett.

Ha det bra.

Du høres lettere paranoid ut spør du meg. At jeg skulle være en du kjenner her? Det er jeg ikke. Tror ikke vi ville kommet overens.

Hvorfor har du tendens til å tro at folk her er ute etter å ta deg? Virker som du føler deg forfulgt på en måte. Skjønner ikke hvorfor.

Så du mener med andre ord at hvis en er uenig med deg eller 'taler deg imot' og denne bruker 'ikke undertegnet' som nick så _må_ det være en du kjenner som ikke tør vedkjenne seg å være uenig med deg? Forfølgelsesvanvidd kalles slikt.

Jeg er ikke så opptatt av å få svar av deg må jeg si,men du må jo ha siste ordet!

Er det ikke kjerringer som pleier å være sånn da?

Gjest mislykket
Skrevet

Ha det bra.

Kjære deg!

Du virker mer eller mindre paranoid. Jeg vil be deg om å ta det med ro. Det er ingen som er "ute etter deg" her. Men det må da være mulig å være uenig med deg. Kan du virkelig ikke respektere det?

Vennlig hilsen

Gjest heller ikke undertegnet
Skrevet

At du fikk 6 i norsk muntlig, betyr jo ikke at du fikk det i skriftlig. Dessuten: har du ikke hatt noen utvikling siden 3. klasse. Jeg mener: har du ingen andre meritter å komme med?

Gjest vil ikke undertegne
Skrevet

SDD fremstår som sykelig opptatt av folks "nick", og personene bak innleggene.

Han/hun nekter å diskutere sak. Jeg tror det er grunnen til at saklighetsnivået er så lavt i alle innleggene hans/hennes.

Jeg synes det er trist!

Gjest selv kvinne
Skrevet

Vell jeg ser at jeg muligens er den eneste ,,men jeg liker den dama egentlig.

Altså dvs at episoden på Tabloid var jo helt unødvendig men dette så ut som hun hadde lagt på hjertet og hun ble rimlig provosert av han Alesund dusten som svarte bare svada.

Nei jeg synes dama er tøff jeg,det at hun tillter pga behandlingen av hennes sønn kan jeg på en måte forstå.

Hadde tillta selv hadde noen sabotert mine barns karriere.

Det heter tilte.

Alle vet hva som skjer hvis du tilter for mye, da låser det seg og du sitter i klisteret.

Det er en grunn til at en nok ikke bør være mamma _og_ fotballagent til egne barn; Du greier ikke se fotballspilleren, du ser sønnen din. Og sønnen din skal opp og frem for enhver pris. Hadde dama vært proff hadde ho ikke utsatt seg selv for tiltemulighetene. I andre virksomheter heter slikt ugild.

Lottemor1365380387
Skrevet

Det heter tilte.

Alle vet hva som skjer hvis du tilter for mye, da låser det seg og du sitter i klisteret.

Det er en grunn til at en nok ikke bør være mamma _og_ fotballagent til egne barn; Du greier ikke se fotballspilleren, du ser sønnen din. Og sønnen din skal opp og frem for enhver pris. Hadde dama vært proff hadde ho ikke utsatt seg selv for tiltemulighetene. I andre virksomheter heter slikt ugild.

Takk for dine norsk kunnskaper.

Tydeligvis forsto du hva jeg skrev uansett.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg fikk 6 i tysk.

Menjeg kanikke gjøre meg veldig godt forstått i Tyskland i dag!

Det sier vel alt om hva karakterer er verdt.

Skrevet

Berit Riise er sannsynligvis noe av det dummeste og flaueste som finnes. Bondekjerring med Grorudstil som flæsker seg på sønnenes suksess. Demokratifitta av ei lektorutdanna kvinnesakskvinne i programmet 'eldrebølgen', er imidlertid hakket verre.

Næmmen! Du finner veien innimellom du også...?

Livet er bra og snøen er borte og....? Går det bra?

Som høyremann fortjener du å vite at jeg jobber på Bergens beste offentlige skole. Ja, for det er slik vi tolker de der karaktergreiene, ikke sant..?

Dessuten venter vi på deg på Mingle. Særlig Lion og jeg. Og noen til. http://www.bokprat.com/mingle/forum/

Gjest selv kvinne
Skrevet

Jeg fikk 6 i tysk.

Menjeg kanikke gjøre meg veldig godt forstått i Tyskland i dag!

Det sier vel alt om hva karakterer er verdt.

Kanskje større sansynlighet for at en nordmann som fikk 6 i norsk skal gjøre seg forstått i Norge enn at en nordmann som fikk 6 i tysk nødvendigvis gjør seg forstått i Tyskland.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Kanskje større sansynlighet for at en nordmann som fikk 6 i norsk skal gjøre seg forstått i Norge enn at en nordmann som fikk 6 i tysk nødvendigvis gjør seg forstått i Tyskland.

Selvfølgelig! Men pointet var at det at du fikk god karakter en gang i tiden, ikke alltid sier noe om hvor god du er idag.

En som fikk 3 i norsk den gangen, kan være like god idag som en som fikk seks den gangen.

Det viktigste var at det er så tåpelig å bruke en karakter som bevisførsel på at du er god.

Som en lærer så i forb. med snittkarakterene. La en lærer sette karakter på en spesiell oppgave i en klasse, la så en annen lærer gå gjennom samme oppgavene. Det vil garantert være stor variasjon hos elevene. Snittkarakteren vil også være forskjellig.

Og pintet med _det_ er at karakterer av og til er ganske tilfeldig.

Min sønn fikk bl.a. 6 i musikk. Han skjønner ikke selv hvorfor. Sier det må være ren flaks, for han kan ikke noe særlig om det.

Skrevet

Næmmen! Du finner veien innimellom du også...?

Livet er bra og snøen er borte og....? Går det bra?

Som høyremann fortjener du å vite at jeg jobber på Bergens beste offentlige skole. Ja, for det er slik vi tolker de der karaktergreiene, ikke sant..?

Dessuten venter vi på deg på Mingle. Særlig Lion og jeg. Og noen til. http://www.bokprat.com/mingle/forum/

Disse popup'ene mine virker ikke. Noe javatull. Derfor intet mingletull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...