Gå til innhold

Jeg blir så hissig...

Anbefalte innlegg

Hjelp meg med noen dataproblemer:

Jeg har en maskin med 1.8 GB CPU, 256 RAM, 60 GB HD (40 -45 GB som er ledige).

Problemet er at den hakker når jeg har flere vinduer åpne på en gang, den hakker når jeg spiller av en videosnutt, når jeg trykker CTRL, ALT + DEL for å se hvor mye CPU som blir brukt, så går den opp i nesten 100 % når jeg åpner en internetside eller spiller av en sang!

I tillegg så bruker maskinen dobbelt, eller kanskje tredobbelt så lang tid som vanlig til å starte når jeg skrur den på.

Jeg prøvde nå å kjøre sånn feilsøkingsgreier (det man finner på Tools når man høyreklikker på "my computer" og går på egenskaper), men den ble stående på 0 % uten antydninger til å ville feilsøke noe som helst.

Jeg la inn Windows XP på nytt forrige dagen, men jeg er ikke sikker på om problemet oppsto før eller etter dette.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88836-jeg-blir-s%C3%A5-hissig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...