Kengu Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 å ha Aragorn som bakgrunn på desktoppen???? Tenker da på ham i Viggo Mortensens figur, selvfølgelig! http://www.iespana.es/esencia/esencia21/Especial-LOTR/Peliculas/Aragorn.jpg Blir en veldig tiltalende bakgrunn ihvertfall :-D 0 Siter
Kengu Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Skrevet 10. januar 2003 hvorfor skulle det være det ? Det føles litt sånn, men jeg håper selvfølgelig at jeg tar HELT feil ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Personlig ville jeg heller sagt at det var litt homo, men det gjelder jo kun for meg da. 0 Siter
Jane Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Næsj, alle voksne damer har vel Aragorn som bakgrunn på desktoppen? Det er helt normalt. 0 Siter
leenie Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Hallo? Vis meg en eneste fjortis som vet å sette pris på en mann som Aragorn! Nei, du, fjortiser faller for sånne glattslikkede barnerumpe-tryner, ikke menn med stor M som Aragorn! 0 Siter
Kengu Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Skrevet 10. januar 2003 Personlig ville jeg heller sagt at det var litt homo, men det gjelder jo kun for meg da. Tja, det kunne kanskje oppfattes sånn. Du kan jo prøve med f.eks Arwen eller Eowyn hvis du er redd for å bli misforstått ;-) MEN, de er ikke så barske! 0 Siter
Kengu Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Skrevet 10. januar 2003 Hallo? Vis meg en eneste fjortis som vet å sette pris på en mann som Aragorn! Nei, du, fjortiser faller for sånne glattslikkede barnerumpe-tryner, ikke menn med stor M som Aragorn! Nei, det var vel det jeg trodde. *kliner til og setter Aragorn på skjermen* DEILIG :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Næsj, alle voksne damer har vel Aragorn som bakgrunn på desktoppen? Det er helt normalt. Ikke jeg, men det kommer av at jeg har et annet der som jeg ikke vil bytte ut. Har nå hatt Bono som bakgrunnsbilde i alle år før, jeg da. Og det bidlet der av Viggo Mortsensen er jo bare helt ... *sukk* 0 Siter
KaVa Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Kanskje litt fjortis, ja. men hvem bryr seg? Aragon er da en glimrende bakgrunn *sikle sikle* en fortiden fjortis 0 Siter
Gjest jemma Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Ååh, this is just mat for mons... 0 Siter
Helene Harepus Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 mmm.. Jammi!! Det er ikke fjortis i det hele tatt.. Menn har jo halvnakne damer på dataen sin hele tiden.. Og vi kaller ikke det fjortis.. :-) MEN.. Jeg leste et sted at dama hans hadde gitt ham på båten fordi han aldri vasket seg.. Ødela jeg noe nå..? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Neida. Isåfall er jeg også fjortiss. Som bakgrunnsbilde har jeg hatt alt fra playboy damer, andre nakne damer, noen nakne kvinnfolk, lettkledde deilige damer, damer med store, fine pupper, samt damer med små, fine pupper. Akkurat nå har jeg et deilig bilde av Ozzy Osbourne. http://www.ozzyhead.com/screenwall.htm Nummer 4 i rekka. Dette bildet av en av tidenes største heavymetalmenn gjør seg veldig bra som bakgrunnsbilde! 0 Siter
Kengu Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Skrevet 10. januar 2003 mmm.. Jammi!! Det er ikke fjortis i det hele tatt.. Menn har jo halvnakne damer på dataen sin hele tiden.. Og vi kaller ikke det fjortis.. :-) MEN.. Jeg leste et sted at dama hans hadde gitt ham på båten fordi han aldri vasket seg.. Ødela jeg noe nå..? Neida, jeg har hørt ryktene. Har tenkt som så at dama kanskje var litt sur etter bruddet. Uansett så betyr det ikke stort siden det er Aragorn jeg vil ha. Og han, HAN har vaska seg :-D 0 Siter
Kengu Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Skrevet 10. januar 2003 Neida. Isåfall er jeg også fjortiss. Som bakgrunnsbilde har jeg hatt alt fra playboy damer, andre nakne damer, noen nakne kvinnfolk, lettkledde deilige damer, damer med store, fine pupper, samt damer med små, fine pupper. Akkurat nå har jeg et deilig bilde av Ozzy Osbourne. http://www.ozzyhead.com/screenwall.htm Nummer 4 i rekka. Dette bildet av en av tidenes største heavymetalmenn gjør seg veldig bra som bakgrunnsbilde! Jepp, Ozzy er kul. Vil ikke ha ham som bakgrunnsbilde, dog. Kan jo ikke risikere å skremme barna :-O 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jepp, Ozzy er kul. Vil ikke ha ham som bakgrunnsbilde, dog. Kan jo ikke risikere å skremme barna :-O Joda, det kan du. De kan like gjerne venne seg til god musikk i ung alder 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Det er fjortis å ha Leonardo di Caprio på skrivebordet, ikke Aragorn... *Sikle* 0 Siter
Kengu Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Skrevet 10. januar 2003 Joda, det kan du. De kan like gjerne venne seg til god musikk i ung alder OK, men akkurat nå velger jeg heller å sikle på Aragorn. Sparer på linken din til evt.senere bruk ;-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Fjortiser liker andre bedre enn ham. Så du kan trygt ha mannen på skjermen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.