Gjest ikke undertegnet Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg er 156 cm, og veier 42 kilo og vil slanke meg til 38 kilo. før trente jeg masse, men har sluttet nå det siste halvåret pga litt dårlig motivasjon. nå vil jeg igang igjen..er svømming det beste? jogging blir for kaldt nå, og orker ikke trene på SATS lenger..er møkka lei!!!! er forresten yoghurt veldig usunt? hvor mange kalorier er det i en sånn liten 0,1 fett yoghurt...? håper noen kan svare? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chococat Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 38 kilo?!?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshy Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Du bør ikke slanke deg, du som er 156 cm bør ligge mellom 48 -53 kg. Alt etter om du har spinkel eller grov kroppsbygning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Du burde oppsøke en psykolog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 38 kilo?!?! kjære deg! Slanking og trening er for jenter en livsfarlig kombinasjon!!! Dette svekker benbygningen!! MAnge kvinner sliter med dette i dag!!!! Hvis du har mista mensen, eller gjør det, så SLUTT SLANKINGA!! og oppsøk lege! OK?? Tror kanskje heler ikke at det er så lurt å slanke seg når du allerede har en idealvekt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chococat Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 kjære deg! Slanking og trening er for jenter en livsfarlig kombinasjon!!! Dette svekker benbygningen!! MAnge kvinner sliter med dette i dag!!!! Hvis du har mista mensen, eller gjør det, så SLUTT SLANKINGA!! og oppsøk lege! OK?? Tror kanskje heler ikke at det er så lurt å slanke seg når du allerede har en idealvekt.... Tror du svarte til feil person nå, men. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Tror du svarte til feil person nå, men. ok, så jeg svarte til deg og ikke til hun som la inn det første innlegget? Sorry, men er ikke så god på sånne tekniske ting! Det var absolutt ikke meningen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 kjære deg! Slanking og trening er for jenter en livsfarlig kombinasjon!!! Dette svekker benbygningen!! Mange kvinner/jenter sliter med dette i dag!!!! Hvis du har mista mensen, eller gjør det, så SLUTT SLANKINGA!! og oppsøk lege! OK?? Tror kanskje heller ikke at det er så lurt at du slanker deg! Det høres ikke ut som om du veier for mye! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.