Gå til innhold

slanking og trening

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er 156 cm, og veier 42 kilo og vil slanke meg til 38 kilo. før trente jeg masse, men har sluttet nå det siste halvåret pga litt dårlig motivasjon. nå vil jeg igang igjen..er svømming det beste?

jogging blir for kaldt nå, og orker ikke trene på SATS lenger..er møkka lei!!!!

er forresten yoghurt veldig usunt? hvor mange kalorier er det i en sånn liten 0,1 fett yoghurt...?

håper noen kan svare?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

38 kilo?!?!

kjære deg! Slanking og trening er for jenter en livsfarlig kombinasjon!!! Dette svekker benbygningen!! MAnge kvinner sliter med dette i dag!!!! Hvis du har mista mensen, eller gjør det, så SLUTT SLANKINGA!! og oppsøk lege! OK??

Tror kanskje heler ikke at det er så lurt å slanke seg når du allerede har en idealvekt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chococat

kjære deg! Slanking og trening er for jenter en livsfarlig kombinasjon!!! Dette svekker benbygningen!! MAnge kvinner sliter med dette i dag!!!! Hvis du har mista mensen, eller gjør det, så SLUTT SLANKINGA!! og oppsøk lege! OK??

Tror kanskje heler ikke at det er så lurt å slanke seg når du allerede har en idealvekt....

Tror du svarte til feil person nå, men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du svarte til feil person nå, men. :)

ok, så jeg svarte til deg og ikke til hun som la inn det første innlegget? Sorry, men er ikke så god på sånne tekniske ting! Det var absolutt ikke meningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg! Slanking og trening er for jenter en livsfarlig kombinasjon!!! Dette svekker benbygningen!! Mange kvinner/jenter sliter med dette i dag!!!! Hvis du har mista mensen, eller gjør det, så SLUTT SLANKINGA!! og oppsøk lege! OK?? Tror kanskje heller ikke at det er så lurt at du slanker deg! Det høres ikke ut som om du veier for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...