Gå til innhold

Godt tegn eller ikke noe tegn?

Anbefalte innlegg

Gjest be-taken

Sendte et julekort til en kar jeg egentlig overhodet ikke kjenner, men har truffet èn gang. (venn av en venn) Vi flørta bittelitt, men ikke noe klining eller annet snuskeri. Likte ham veldig godt.

Jeg la julekortet i en konvolutt og skrev "tilfeldigvis" adressen min på baksiden.

Her om dagen fikk jeg kort fra ham! :)

Skal jeg tyde dette som at han KAN være interessert eller er det mest sannsynlig at han bare ville være grei og høflig?

Helt umulig å vite selvsagt, men hvordan ville DU tolke det?

(ja, jeg er jente og elsker å tolke:)

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88909-godt-tegn-eller-ikke-noe-tegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært fra en person jeg har truffet èn enkelt gang, og som var totalt likegyldig for meg, ville jeg antageligvis bare trukket på skuldrene og tippet kortet i søppelkassa. Muligens.

Dersom jeg svarte, måtte det vært for NOE.

Det er vel noe slikt med denne fyren du har fått kort fra også. Det er nok NOE bak, siden han svarer. Hvor mye eller lite denne fyren liker deg, er umulig å si, men du har sannsynligvis gitt et godt inntrykk som du kan arbeide videre på. Mulighetene er der.

Gjest be-taken

Hadde det vært fra en person jeg har truffet èn enkelt gang, og som var totalt likegyldig for meg, ville jeg antageligvis bare trukket på skuldrene og tippet kortet i søppelkassa. Muligens.

Dersom jeg svarte, måtte det vært for NOE.

Det er vel noe slikt med denne fyren du har fått kort fra også. Det er nok NOE bak, siden han svarer. Hvor mye eller lite denne fyren liker deg, er umulig å si, men du har sannsynligvis gitt et godt inntrykk som du kan arbeide videre på. Mulighetene er der.

Takk for positivt svar:)

Som sagt er han en venn av en venn, og han var på besøk her i byen hvor vi bor. Kort-fyren er fra en annen by.

Jeg traff ham en helg, og jeg traff ham strengt tatt ikke bare EN enkelt gang, men ved tre ulike anledninger, alle den samme helgen.

Forandrer det saken?

Har selvsagt lyst til å skrive til ham en gang til, men får vel styre meg litt og vente noen uker..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...