Altman Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 .... nærmere bestemt Rendalen. Jeg er litt skeptisk. Er det noen som halter som har lyst til å være med? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Nei, men jeg blør litt. Vil du ha meg med? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Nei, men jeg blør litt. Vil du ha meg med? Så det er derfor du sitter her en fredagskveld?? Lurte fælt på det skjønner du...*L* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Så det er derfor du sitter her en fredagskveld?? Lurte fælt på det skjønner du...*L* Nuvel. Tror ikke kuttet i fingern forklarer min tilstedeværelse her nei;) Har fyrt på peisen og sitter og koser meg hjemme med en røyk og boka "Endelig ikke-røyker"...et paradoks kanskje, men jeg må jo røyke meg opp før boka er ferdig..:-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Ta på deg denne så kanskje du får i gang dialog med oss : http://www.alaskrafts.com/images/hat-af-wolf-all3-01.jpg 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Nuvel. Tror ikke kuttet i fingern forklarer min tilstedeværelse her nei;) Har fyrt på peisen og sitter og koser meg hjemme med en røyk og boka "Endelig ikke-røyker"...et paradoks kanskje, men jeg må jo røyke meg opp før boka er ferdig..:-) Så du kan ikke reise på byen før du er røykfri? Det må jeg si.*L* Går det greit med finger`n din da? Har du den i fatle? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Nei, men jeg blør litt. Vil du ha meg med? Den derre mensen er et helvete 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Den derre mensen er et helvete Du sliter på den fronten du og? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Den derre mensen er et helvete Ja, det synes du vel. Liker Herodes Flaks sin filosofi om hvis menn hadde hatt mensen: (utdrag) "Hvis menn fikk menstruasjon det hadde kanskje ikke vært så bra. For det finns ingen grenser for hva menn er stolte av. Jeg tror de ville skrytt av hvem som blødde best, og om hvor vondt det gjorde, og hvem som blødde mest. Og en gang i måneden ville mannfolk ha en uke fri. Å synes synd på seg selv er no som virkelig tar tid. Det ville bli reklame for tøff og hard tampong, med fengende navn som "blødern", "Rambo" og "James Bond". Og størrelser som "mini" og "Normal" vil gå ut av produksjon. For kun "ekstra large" holder ved en mannlig menstruasjon. ;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Du sliter på den fronten du og? Nei, det er egentlig ikke noe problem. Det er trossalt bare å vaske kølla etter sexen. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Ja, det synes du vel. Liker Herodes Flaks sin filosofi om hvis menn hadde hatt mensen: (utdrag) "Hvis menn fikk menstruasjon det hadde kanskje ikke vært så bra. For det finns ingen grenser for hva menn er stolte av. Jeg tror de ville skrytt av hvem som blødde best, og om hvor vondt det gjorde, og hvem som blødde mest. Og en gang i måneden ville mannfolk ha en uke fri. Å synes synd på seg selv er no som virkelig tar tid. Det ville bli reklame for tøff og hard tampong, med fengende navn som "blødern", "Rambo" og "James Bond". Og størrelser som "mini" og "Normal" vil gå ut av produksjon. For kun "ekstra large" holder ved en mannlig menstruasjon. ;-) Hehehe Jeg er enig med Herodes i mye, han er en fin mann! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Så du kan ikke reise på byen før du er røykfri? Det må jeg si.*L* Går det greit med finger`n din da? Har du den i fatle? Næsj, jeg bare lyst på litt hjemmekos:-) Flyr da ikke på byen i hytt og pine. *fnys* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Hehehe Jeg er enig med Herodes i mye, han er en fin mann! Vel, fin og fin.. men han har en del gode tekster:) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Vel, fin og fin.. men han har en del gode tekster:) Jeg har vært på Stand Up med han. Han er en artig skrue 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jeg har vært på Stand Up med han. Han er en artig skrue Ja, der glimter han nok til!Det er lenge siden jeg har vært på Stand-Up. Pleide å gå noen ganger midt i uka på det derre utestedet som ligger i gata til Studenten -husker ikke hva det heter i farta. Morsomt:) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jeg har vært på Stand Up med han. Han er en artig skrue Han rygget på meg i sommer med bilen. Fikk billetter til prima Vera showet. De 4 billettene var nok verdt adskillig mere enn bilen jeg hadde lånt.*L* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Ja, der glimter han nok til!Det er lenge siden jeg har vært på Stand-Up. Pleide å gå noen ganger midt i uka på det derre utestedet som ligger i gata til Studenten -husker ikke hva det heter i farta. Morsomt:) Sist gang jeg var på talkshow var det vel på Giertsen, tidligere i høst. Det var egentlig artig, selv om han er en pingle! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Han rygget på meg i sommer med bilen. Fikk billetter til prima Vera showet. De 4 billettene var nok verdt adskillig mere enn bilen jeg hadde lånt.*L* Det skulle ha vært en jævla ok bil om den var verdt mer enn 4 billetter! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Sist gang jeg var på talkshow var det vel på Giertsen, tidligere i høst. Det var egentlig artig, selv om han er en pingle! Fordi han brakk armen? :-) Jeg setter meg aldri langt fremme på slike talkshows for de har alltid en lei tendens til å drite ut folk. Blir litt flau av sånt kan man si og liker ikke oppmerksomheten.. Noen ganger er de ikke nådige heller med folk! :-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Det skulle ha vært en jævla ok bil om den var verdt mer enn 4 billetter! Det var en gjennomrusten holk som ble kondemnert noen måneder etterpå. Vi sto parkert på hver vår side av en smal vei så da han rygget ut dultet han borti hjulbuen. Fikk 4 biletter og en unskyldning. Jeg har forøvrig aldri imitt liv vært så nervøs på en forestilling. Jeg var sikker på at han med gratisbillettene etter som satt i salen ville bli plaget noe kraftig på scenen. Men jammen fikk jeg være i fred gitt.*L* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.