molli Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Klippet fra en moroside på nettet, utdrag fra helt sprø lover som faktisk gjelder den dag i dag i ulike stater i USA. Jeg siterer noen fra Washington : Washington Hvis en person med kriminelle hensikter ankommer en by, skal han stoppe, ringe politiet for å få lov til å fortsette. Alle motoriserte kjøretøy skal ha en mann med et rødt flagg om dagen, eller en rød lanterne om natten, femti fot foran bilen. Det er forbudt å kjøpe madrasser på søndag. Det er forbudt å late som at ens foreldre er rike. Det er forbudt å stille ut hypnotiserte personer i butikkvinduer. Det er forbudt for kvinner å sitte på menns fang på busser eller trikker uten å ha en pute mellom. Straffen for dette er seks måneder i fengsel. (Seattle / Washington) Det er forbudt å tenne på andres eiendom uten deres tillatelse. (Seattle / Washington) Det er forbudt å ha med seg et akvarium eller en fiskebolle på en buss fordi vannets lyd kan forstyrre andre passasjerer. (Seattle / Washington) Det er forbudt å ri en stygg hest. (Wilbur / Washington) http://www.humorkanari.com/text/hmm/hmm_12.htm 0 Siter
alphan Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 hehe :-) ps. politivedtektene fra diverse norske byer skal visstnok ha masse rare regler. Bl.a. i Moss, der er det forbudt å gå med hettegenser! Noen som vet hvor man kan finne fler eksempler? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Takk og pris for at vi ikke har disse reglene i Norge, for jeg hadde i det minste ryki rimelig tvert på den som har med hypnotiserte personer i butikkvinduer å gjøre. 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 hehe... hjelpe meg! Jaja, alt er mulig 0 Siter
Reg@l Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Forbudt å stille ut hypnotiserte personer i butikkvindu! *Ler så tårene skvetter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.