Gå til innhold

Jeg er ikke syk..

Gjest fat_angel

Anbefalte innlegg

Gjest fat_angel

Jeg skrev et innlegg for en liten stund tilbake ("Overvektig"), men alt som skjedde var at folk kalte meg syk.. Jeg vil ikke si at jeg har noen slags form for spiseforstyrrelse (eller noe), for det er jeg for tykk til å ha.

Det er ingen som har nevnt noe om vekta mi, (lærere osv.), så det er jo et tegn på at jeg ikke trenger noe hjelp etc. Og et tegn på at jeg er overvektig.. (det er jo ingen lærere som kommer å sier til en elev at hun/han er tykk)

Uansett, det jeg vil frem til er at jeg ikke er syk, og at dere som lesere rakker ned på meg fordi at jeg er tykk, syns jeg bare er dumt. Og at dere lyver om det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa ikke at du var syk. Jeg sa du veide det samme som meg og jeg er ikke syk og har heller ingen spiseforstyrrelse.

Forskjellen er bare at jeg ser at jeg er for tynn, det er et faktum. Så jeg lyver ikke til deg når jeg sier at du ikke er overvektig men at du nok er i tynneste laget.

Dersom du spiser normalt dvs 3 gode måltider om dagen, helst 4 kan det være at du har høy forbrenning. Det er lite å gjøre med, vi må være som vi er. Men noe slanking bør du ikke. Da kan du risikere å bli syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,JEG BLIR SÅ FORBANNA NÅR JEG LESER SÅNT NOE selv om jeg skjønner at du ikke har det lett.

Så klart at du er syk i hodet ditt.Du kan jo bare ikke innse det selv en gang.Det er ikke ment som å rakke ned på deg,men du må lære deg å innse at du ikke har et normalt forhold til din kropp og vekt.

OPPSØK HJELP MED EN GANG FOR DET GÅR DÅRLIGERE MED DEG.DU ER ALLEREDE GOD VEI TIL Å VÆRE DÅRLIG.

OG FÅ DET INN I HODET DITT AT DU IKKE ER OVERVEKTIG.DET AT DU TROR AT VI SOM SVARTE DEG LYVER,VISER BARE ENDA MER AT DU HAR EN FORVRENGT OPPFATNING AV VIRKELIGHETEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trinelisa

hvis du er 167.5cm høy og veier 48kilo og synes at du er overvektig.HVA FOR FAEN ER JEG DA SOM ER 1.60CM HØY OG VEIER 49KG.

Hvis du synes at du er overvektig,så synes du hvertfall at jeg er det.

Blir så veldig frustrert av å lese slike innlegg.Synes at du skal oppsøke hjelp jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toriskogen1365380449

jeg synest ikke jenter på 167.5cm og 48kg er tykke i det hele tatt, tvert i mot så synest jeg de er alt for tynne, hvis du tar masse bilder av deg og kansje video i fra alle sider/vinkler og titter på dem så vil du se bilder som ikke stemmer i det hele tatt med det intrykket du har fått av å se deg selv i speilet, da vil du se deg selv slik som andre ser deg.(du vil få sjokk hvis du gjør det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

jaha,jeg er 155 cm og veier 55 kg. må være smellfeit jeg da. takk for den. trodde jeg var normalt jeg. tilbake til doskåla!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Jeg var heller ikke syk. Jeg var feit jeg. Aldri hadde noen sagt til meg at jeg var syltynn, og alle som sa det var dumme og løy. Helt til jeg ble innlagt på sykehus for anorexi, mange kilo undervektig og strengt underernært. Men feit var jeg...i hodet mitt.

Tenk deg nøye om jente....bare sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

på meg så virker det nesten som om du vil at folk skal tro du er syk. Når du skriver slike innlegg. Om du er det eller ikke kan ingen her svare på bare ut i fra å lese innleggene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at du var syk. Jeg sa du veide det samme som meg og jeg er ikke syk og har heller ingen spiseforstyrrelse.

Forskjellen er bare at jeg ser at jeg er for tynn, det er et faktum. Så jeg lyver ikke til deg når jeg sier at du ikke er overvektig men at du nok er i tynneste laget.

Dersom du spiser normalt dvs 3 gode måltider om dagen, helst 4 kan det være at du har høy forbrenning. Det er lite å gjøre med, vi må være som vi er. Men noe slanking bør du ikke. Da kan du risikere å bli syk.

Angel (fat_angel)

jeg tror jeg vet hvem du er.. og du er IKKE tykk i det hele tatt....

~gråte~

det er vondt å lese om slikt..

synes egentlig at du har fått ganske 'kvasse' kommentarer. greit at du ikke ser tynnheta selv men å 'kjefte' hjelper jo heller ikke. det er jo ikke din feil...

håper du har det bra iallefall

klem ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at du må være tykk/overvektig for å være syk ? Bulimikere og tvangsspisere er som regel enten normalvektige eller overvektige - men de lider av spiseforstyrrelse like fullt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke falt deg inn at ingen kaller deg overvektig fordi du ikke er det, da?

At ingen kommenterer vekta di, kan skyldes at de har gitt opp hele temaet, dersom du pleier å prate om at du er feit.

Eller det kan skyldes at folk rett og slett ikke er så opphengt i andres kropp, spising og vekt. Når man kommer over tenårene, oppdager man at de fleste faktisk _ikke_ er det. Heldigvis.

Spis ordentlig og tenk på noe annet, ellers ringer jeg mora di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten ting: Hvor tynn man er kan man skjule med å bruke store klær f.eks.

Og jeg syns du er tynn når du er 1,67 og veier 48 kilo. Selvfølgelig kommer det an på beinbygninga di også.. men tykk kan du bare ikke være med den vekta di...

Og en ting til... folk med anorexia ser sjeldent hvor tynne de er selv om de er skrapa. Tro meg, jeg har vært der selv.

Ønsker deg lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...