stine_s_20 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hei!! Jeg er ei jente på 20 år som i den siste mnd har hatt smerter på yttersiden av kneet.Dette forekommer særlig når jeg går og skal bøye kneet.. Det er ingen konstant smerte, men kommer og går ofte flere ganger daglig. Med jevne mellomrom hender det også at kneet låser seg.. Det er hovedsaklig på yttersiden, men også av og til innersiden av kneet som er vondt.. Da jeg skal gjøre "bøye - beveglesen" med kneet knepper det og kjennes ut som om at det er noe som ligger i veien.. Kneet fusker med andre ord.. En bekjent av meg mente dette kunne være en menisk skade, (jeg har spilt fotball i 11 år og måtte slutte pga vonde knær), men legen jeg oppsøkte trodde heller det var en betennelse i senen fra lårmuskelen. Han foretok seg ingenting,og sendte meg hjem.. Dette er vel 3 uker siden nå og smertene kommer og går fortsatt.. Hva er dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate22 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei! Høres jo ut som det kunne være en skade på menisken. Om du spør fast legen din om en henvisning til MR så får du svar på det;) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.