Champagne Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Var det ikke sånn at det finnes et nettsted med bilder av dolerne..? Også at man, for å kunne se bildene, måtte sende inn et av seg selv..? Hvor? Hvem? 0 Siter
Bassisten Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Det stemmer. Du må senda inn bilde og passord du vil bruka til [email protected] Du vil deretter få URLen og mulighet til å logge deg på og sjå bileta. 0 Siter
Champagne Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Skrevet 12. januar 2003 Det stemmer. Du må senda inn bilde og passord du vil bruka til [email protected] Du vil deretter få URLen og mulighet til å logge deg på og sjå bileta. Vel, vel, da får jeg se om ikke jeg skal kunne finne et noenlunde anstendig bilde å sende fra meg.. Det bør være påkledd, ikke sant? *kremt* 0 Siter
Prozak Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Vel, vel, da får jeg se om ikke jeg skal kunne finne et noenlunde anstendig bilde å sende fra meg.. Det bør være påkledd, ikke sant? *kremt* Det bør, men det er ingen forutsetning :-) "..............." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.