Gå til innhold

Huff det er så vanskelig å holde vekten .... er det flere ....

Gjest den evige slankeren

Anbefalte innlegg

Gjest den evige slankeren

Gikk på GR-kurs ifjor vinter, klarte å gå ned 10 kilo frem til våren.

Nå er omtrent alle kiloene på igjen ..... nei jeg eier ikke karakter ..... faller tilbake til gamle vaner sånn sakte men sikkert.

Hvordan er det med dere andre som klarte å gå ned ifjor .... klarer dere å holde vekta .....

Huff huff og huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke gått på Grete Roede men har veid 12 kilo mer enn det jeg veier nå. Har hatt stabil vekt i 1 1/2 år takket være at jeg har begynt å trene regelmessig og spiser mye frukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått på Grete Roede men har veid 12 kilo mer enn det jeg veier nå. Har hatt stabil vekt i 1 1/2 år takket være at jeg har begynt å trene regelmessig og spiser mye frukt!

Jeg gikk også på GR kurs i fjor vinter. Mesteparten av de 7 kiloene jeg gikk ned er tilbake :-/ Jeg gjør som deg, sklir tilbake til de gamle vanene.

Det nytter ikke å gå på et slikt kurs for meg, jeg må legge om livsstilen saaaaakte men sikkert.

Jeg er i gang med et forsøk, vi får se hvordan det går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg anbefaler deg å studere probelemt ditt mer. Det siste du trenger er et Grete Roede-kurs, det lover jeg deg.

Les f.eks Dr. Atkins. Han er litt mer ekstrem enn Dr. Lindberg. En høyprotein-lavkarbo diett av denne typen er løsningen. Kroppsbyggerne har spist på denne måten i 50 år.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å studere probelemt ditt mer. Det siste du trenger er et Grete Roede-kurs, det lover jeg deg.

Les f.eks Dr. Atkins. Han er litt mer ekstrem enn Dr. Lindberg. En høyprotein-lavkarbo diett av denne typen er løsningen. Kroppsbyggerne har spist på denne måten i 50 år.

Lykke til!

Kroppsbyggere er ganske ekstreme da - de stapper i seg doping i store mengder også , er vel delte meninger om at det er så sunt og bra for kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...