Gå til innhold

Error i Outlook 2000

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg installerte på nytt i sted for det gjentok seg flere ganger (15-20?)for dag selv etter reboot.

Groteske greier.

Sitter å fininstiller windows etter reinstall.

Outlook viste "splash-screen" i 2 minutter før jeg fikk tilgang til mailen, gav seg ikke ved reinstall. Det begynte med OE, så bare spredte det seg. Winamp kræsjet bare en tenkte for hardt på programmet og nektet etter en stund å starte opp.

Hele systemet fikk "delayed syndrom" så alt gikk i sirup.

*himle med både øyne og ører*

Herlig å være ferdig med det verste av reinstalleringen, jeg hater slikt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89199-error-i-outlook-2000/#findComment-488802
Del på andre sider

Groteske greier.

Sitter å fininstiller windows etter reinstall.

Outlook viste "splash-screen" i 2 minutter før jeg fikk tilgang til mailen, gav seg ikke ved reinstall. Det begynte med OE, så bare spredte det seg. Winamp kræsjet bare en tenkte for hardt på programmet og nektet etter en stund å starte opp.

Hele systemet fikk "delayed syndrom" så alt gikk i sirup.

*himle med både øyne og ører*

Herlig å være ferdig med det verste av reinstalleringen, jeg hater slikt!

Jeg måtte installere winamp 2.8 igjen for med 3 fikk jeg bare feilmeldinger og måtte lukke. Jeg får feilmeldinger med Windows Media Player også, gjort en ulovlig operasjon etc.

Det samme med IE 6, alt av bokstaver blir bare Bold, ser flere 6 tall i toolbaren og så får jeg beskjed om at jeg har for lite minne. Det har ikke skjedd etter at jeg installerte Outlook på nytt i sted, men det kommer vel. :-(

Det ble mye bedre etter at jeg avinstallerte et av brenneprogrammene, men ikke helt bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89199-error-i-outlook-2000/#findComment-488804
Del på andre sider

Jeg måtte installere winamp 2.8 igjen for med 3 fikk jeg bare feilmeldinger og måtte lukke. Jeg får feilmeldinger med Windows Media Player også, gjort en ulovlig operasjon etc.

Det samme med IE 6, alt av bokstaver blir bare Bold, ser flere 6 tall i toolbaren og så får jeg beskjed om at jeg har for lite minne. Det har ikke skjedd etter at jeg installerte Outlook på nytt i sted, men det kommer vel. :-(

Det ble mye bedre etter at jeg avinstallerte et av brenneprogrammene, men ikke helt bra.

Skumle greier.

Selv har jeg problemer med at maskina kræsjer ved kopiering av mye data.

Får vel bare grave meg ned i support-forumene igjen, ja!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89199-error-i-outlook-2000/#findComment-489750
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...