Gå til innhold

Ren fiber ?

Gjest uvitene

Anbefalte innlegg

Gjest uvitene

Skal ha gjennom en aldri så liten slankekur, og da skal jeg før frokost spise litt "ren fiber". Da jeg er dum som et naut når det kommer til ting som ernæring lurer jeg på hva som kommer under dette...

Hva er det jeg kan spise? Kiwi? Grapefrukt? Havregryn? Jeg har rett og slett ingen aning om hva de eg. mener med ren fiber. Noen som kan hjelpe litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uvitende.

Det du skal ha er nok litt kli. Du får kjøpt det i vanlige butikker. Pass på at du drikker mye væske og da helst vann. Fiberet er for at tarmene skal ha noe å jobbe med og for at du ikke skal kjenne deg så sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...