Gjest lesitiles Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 http://www.ioklinikken.no/Vektproblemer.htm Merk dere punktet 5 ... 0 Siter
Sofline Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Jeg ser på punkt 6 som den største årsaken (for mye mat og drikke). 0 Siter
petter smart Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 det er vel vår feil at dere er feite også.... *sukk* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Det der med å skulle drikke mindre enn 6 kopper væske om dagen er jo bullshit fra ende til annen. Jeg tror kanskje du bør finne en annen kilde enn det her. 0 Siter
Gjest sauda-mann Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Pkt 5 er det største sprøyt jeg har hørt. Alle mennesker har SELV et ansvar for sin orgasme, men det er jo ofte koselig at det skjer i et SAMSPILL med en partner man liker. Menn er ikke innretninger som "gir bort" orgasmer. 0 Siter
neuni Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 det er vel vår feil at dere er feite også.... *sukk* hehehehe....jepp! endelig ein som har skjønt det, det er dåke som har skylda for alt som vi klager over!! kan eg få bruke innlegget ditt mot dåke resten av mitt liv? eller forresten - du trenger ikkje svare på det, eg gjer det såklart uansett *gliz* *flire* 0 Siter
pirko Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Nei, årsaken er at man spiser mer enn man forbrenner...altså at man spiser for mye i forhold til hvor mye man trener(beveger kroppen) 0 Siter
Gjest Hoppetussa Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Pkt 5 er det største sprøyt jeg har hørt. Alle mennesker har SELV et ansvar for sin orgasme, men det er jo ofte koselig at det skjer i et SAMSPILL med en partner man liker. Menn er ikke innretninger som "gir bort" orgasmer. Det har me skjønt, ornær sjæl 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.