Gjest dimi Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Jeg synes at Dent salt er godt, og Läkerol salmiak. Noe må man jo dytte inn i gapet, selv om man prøver å gå ned i vekt... 0 Siter
terningkast6 Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Lacryl med lakris og bringebær, nam, nam!! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Lacryl med lakris og bringebær, nam, nam!! Synes at Lacryl med bare bringebær var god, jeg - hvor er det blitt av den? 0 Siter
Kengu Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Läkerol Salvie (?) Det er veldig godt, syns jeg. Også kom jeg akkurat på Dietorelle. De kommer vel med jordbærsmak og karamellsmak. Ellers er det vel dårlig med slankegodteri. Det blir mest pastiller ol. Snickers er ikke så værst å spise i følge Fedon Lindberg, hvis man må ha sjokolade - og det må man jo ;-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Dietorell med jordbær-smak. Ikke spis for mange av de dog..kan få litt problemer med magen.. 0 Siter
soleil Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Synes at Lacryl med bare bringebær var god, jeg - hvor er det blitt av den? Enkelte søtstoffer gir nesten like mye energi som sukker. Sorbitol feks. er nesten like ille... Ellers er det godt å kutte opp grønnsaker, gulerøtter og kålrot feks. Om du legger dem i en bolle med vann i kjøleskapet så holder de seg friske lenge. MÅ du ha noe godt så kjøp små pakninger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.