Gå til innhold

Utvis Mulla Krekar!!!

Anbefalte innlegg

Gjest la tisi

#Dette blir mitt siste innlegg, ettersom du diskuterer person, i stedet for sak.

Hva vet du om meg?#

Hvor hevder jeg at jeg vet noe om deg untagen av hva du skriver her selv????

Noe av det du skriver:

#Dersom han støtter jihad, må han være en farlig mann#

Hva slags påstand er det????

#At jeg frykter den kriminelle jihad?#

Finnes det noe som heter kriminell jihad? nei! og hva mener du er kriminellt med jihad?

#Tror de fleste som så det intervjuet forstod hva jeg tenkte på (terrorisme)...#

Hvorfor? så intervjuet selv, og synes da ikke det var skremmende. Kan du ikke forklare litt bedre hva som var så skremmende med det og hvorfor du forbinder ham som terrorist?

#MEN det er ikke til å komme bort fra at islam har et mye større element av

ekstremisme i sine rekker, de ligger på mange måter noen hundre år bak

kristendommen i utvikling i enkelte deler av verden#

Tull! hvor får du dette i fra? hvor får du definisjonen om dette i fra?

#og ekstremister som MULIG Mullah Krekar (den saken kjenner jeg ikke så godt.

Derfor innlegget mitt øverst om at jeg ble skremt av det intervjuet).#

Du kjenner ikke sake så godt, men forbinder ham som terrorist og frykter ham??? hallo!!!!

#En annen ting som skremmer meg er det hatet som små flyktningbarn har gitt uttrykk

for, fordi de er påvirket av foreldrene sine meninger/opplevelser#

Hvilke flyktningbarn er det? kjenner du så mange? hva er det de gir utrykk for mener du?

Selv har jeg bare sett folk som frykter for reelle terrorister og for de land det gjelder.

Hvor er det jeg diskuterer din person? og ikke dine meninger eller hva du skriver??? svar skyldig og derfor vil du ikke diskutere mere? hm..

Så du går god for denne intelligente og karismatiske mannen da Taj Mahal?? ;-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...