terningkast6 Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Jeg får ofte melding om at OE fjernet tilgang til usikre vedlegg i e-posten min. Hvordan skal jeg få OE til å slutte med det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Det får jeg også enda jeg har fjernet viruskontrollen på mailen. Og jeg vet at det er sikre vedlegg. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Tools/verktøy - options/alternativer - security/sikkerhet. Fjern haken for "do not allow attachements to be saved or opened that could potentially be a virus" (Ikke tillat åpning eller lagring av vedlegg som potensielt kan være et virus .. eller noe sånt). 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Tools/verktøy - options/alternativer - security/sikkerhet. Fjern haken for "do not allow attachements to be saved or opened that could potentially be a virus" (Ikke tillat åpning eller lagring av vedlegg som potensielt kan være et virus .. eller noe sånt). Takk 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Tools/verktøy - options/alternativer - security/sikkerhet. Fjern haken for "do not allow attachements to be saved or opened that could potentially be a virus" (Ikke tillat åpning eller lagring av vedlegg som potensielt kan være et virus .. eller noe sånt). Jeg får fremdeles meldingen og jeg får ikke vedleggene. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Jeg får fremdeles meldingen og jeg får ikke vedleggene. Hm. Jeg testet nå med min OE, fjernet krysset, trykket ok, stengte outlook ex. og åpnet den igjen. Jeg har norton og emailscanning påslått. Får ingen melding, men helt fint tilgang til vedleggene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Hm. Jeg testet nå med min OE, fjernet krysset, trykket ok, stengte outlook ex. og åpnet den igjen. Jeg har norton og emailscanning påslått. Får ingen melding, men helt fint tilgang til vedleggene. Det ser ut som krysset kommer tilbake hver gang jeg starter maskinen igjen. Men nå er jo ikke det noe problem så lenge jeg vet at det er grunnen og jeg kan ta bort krysset ). Jeg har jo en idiotisk telenor ADSL som kobler fra hele tiden så jeg må restarte. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Det ser ut som krysset kommer tilbake hver gang jeg starter maskinen igjen. Men nå er jo ikke det noe problem så lenge jeg vet at det er grunnen og jeg kan ta bort krysset ). Jeg har jo en idiotisk telenor ADSL som kobler fra hele tiden så jeg må restarte. Hm. Hjelper det ikke å koble til igjen? Teoretisk mulig skal en jo kunne sette tiden telenor-adsl-programvaren bryter koblingen til null. Har aldri funnet ut om det fungerer i praksis dog, har ikke telenor. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Hm. Hjelper det ikke å koble til igjen? Teoretisk mulig skal en jo kunne sette tiden telenor-adsl-programvaren bryter koblingen til null. Har aldri funnet ut om det fungerer i praksis dog, har ikke telenor. Nei, jeg må restarte. Telenor vil ha masse penger for å komme å sjekke splitteren enda problemet startet da de rettet en annen feil på splitteren. Tenker stadig å bytte leverandør men det er tiltak. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Nei, jeg må restarte. Telenor vil ha masse penger for å komme å sjekke splitteren enda problemet startet da de rettet en annen feil på splitteren. Tenker stadig å bytte leverandør men det er tiltak. Grøss og fordervelse. Er veldig glad i bluecom jeg da, ingen merkelig programvare eller annet rart.Eneste minus er halvårlig betalingstermin. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Grøss og fordervelse. Er veldig glad i bluecom jeg da, ingen merkelig programvare eller annet rart.Eneste minus er halvårlig betalingstermin. ADSLen er snill når alle i gården har lagt seg. Om dagen bryter den sånn ca etter 2 min innimellom. Begynner å bli vant til det men det er dritkjedelig. 0 Siter
ketso Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Nei, jeg må restarte. Telenor vil ha masse penger for å komme å sjekke splitteren enda problemet startet da de rettet en annen feil på splitteren. Tenker stadig å bytte leverandør men det er tiltak. Prøv å sette den til å bruke proxy. [proxy.online.no :8080] [ http://home.no.net/ketso ] 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Prøv å sette den til å bruke proxy. [proxy.online.no :8080] [ http://home.no.net/ketso ] Det har jeg gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.