Gå til innhold

OE fjerner usikre vedlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ofte melding om at OE fjernet tilgang til usikre vedlegg i e-posten min.

Hvordan skal jeg få OE til å slutte med det?

Skrevet

Det får jeg også enda jeg har fjernet viruskontrollen på mailen. Og jeg vet at det er sikre vedlegg.

Skrevet

Tools/verktøy - options/alternativer - security/sikkerhet. Fjern haken for "do not allow attachements to be saved or opened that could potentially be a virus" (Ikke tillat åpning eller lagring av vedlegg som potensielt kan være et virus .. eller noe sånt).

Skrevet

Tools/verktøy - options/alternativer - security/sikkerhet. Fjern haken for "do not allow attachements to be saved or opened that could potentially be a virus" (Ikke tillat åpning eller lagring av vedlegg som potensielt kan være et virus .. eller noe sånt).

Takk

Skrevet

Jeg får fremdeles meldingen og jeg får ikke vedleggene.

Skrevet

Jeg får fremdeles meldingen og jeg får ikke vedleggene.

Hm.

Jeg testet nå med min OE, fjernet krysset, trykket ok, stengte outlook ex. og åpnet den igjen.

Jeg har norton og emailscanning påslått.

Får ingen melding, men helt fint tilgang til vedleggene.

Skrevet

Hm.

Jeg testet nå med min OE, fjernet krysset, trykket ok, stengte outlook ex. og åpnet den igjen.

Jeg har norton og emailscanning påslått.

Får ingen melding, men helt fint tilgang til vedleggene.

Det ser ut som krysset kommer tilbake hver gang jeg starter maskinen igjen. Men nå er jo ikke det noe problem så lenge jeg vet at det er grunnen og jeg kan ta bort krysset :o).

Jeg har jo en idiotisk telenor ADSL som kobler fra hele tiden så jeg må restarte.

Skrevet

Det ser ut som krysset kommer tilbake hver gang jeg starter maskinen igjen. Men nå er jo ikke det noe problem så lenge jeg vet at det er grunnen og jeg kan ta bort krysset :o).

Jeg har jo en idiotisk telenor ADSL som kobler fra hele tiden så jeg må restarte.

Hm. Hjelper det ikke å koble til igjen? Teoretisk mulig skal en jo kunne sette tiden telenor-adsl-programvaren bryter koblingen til null. Har aldri funnet ut om det fungerer i praksis dog, har ikke telenor.

Skrevet

Hm. Hjelper det ikke å koble til igjen? Teoretisk mulig skal en jo kunne sette tiden telenor-adsl-programvaren bryter koblingen til null. Har aldri funnet ut om det fungerer i praksis dog, har ikke telenor.

Nei, jeg må restarte. Telenor vil ha masse penger for å komme å sjekke splitteren enda problemet startet da de rettet en annen feil på splitteren. Tenker stadig å bytte leverandør men det er tiltak.

Skrevet

Nei, jeg må restarte. Telenor vil ha masse penger for å komme å sjekke splitteren enda problemet startet da de rettet en annen feil på splitteren. Tenker stadig å bytte leverandør men det er tiltak.

Grøss og fordervelse.

Er veldig glad i bluecom jeg da, ingen merkelig programvare eller annet rart.Eneste minus er halvårlig betalingstermin.

Skrevet

Grøss og fordervelse.

Er veldig glad i bluecom jeg da, ingen merkelig programvare eller annet rart.Eneste minus er halvårlig betalingstermin.

ADSLen er snill når alle i gården har lagt seg. Om dagen bryter den sånn ca etter 2 min innimellom. Begynner å bli vant til det men det er dritkjedelig.

Skrevet

Prøv å sette den til å bruke proxy. [proxy.online.no :8080]

[ http://home.no.net/ketso ]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...