Gjest osiris Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Hvor ble det av butikken Viet-Nor i Søndre gate i Trondheim? Noen som vet? 0 Siter
Line Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Har hørt at flere av disse innvandrerbutikkene har flyttet inn i samme kvartalet som Posepilten i Prinsensgata. Jeg har ikke vært der selv enda, men ei venninne av meg pleier å handle der, og hun sier at det er flere butikker "innover der". Hva nå enn det betyr. Du kan jo sjekke, og gi meg tilbakemelding...? ;o) 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Har hørt at flere av disse innvandrerbutikkene har flyttet inn i samme kvartalet som Posepilten i Prinsensgata. Jeg har ikke vært der selv enda, men ei venninne av meg pleier å handle der, og hun sier at det er flere butikker "innover der". Hva nå enn det betyr. Du kan jo sjekke, og gi meg tilbakemelding...? ;o) Der var jeg idag, men Viet-Nor var ikke der- dessverre 0 Siter
Line Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Der var jeg idag, men Viet-Nor var ikke der- dessverre Kanskje de har byttet navn? Finner dem ikke i Gule Sider heller. Lokalet de holdt til i tidligere var jo falleferdig, så det er ikke rart de flyttet ut derfra... 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Nedlagt? Ellers pleier det jo å hengte plakat i vinduet med den nye adressen når en butikk flytter. 0 Siter
Vincent Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Nedlagt? Ellers pleier det jo å hengte plakat i vinduet med den nye adressen når en butikk flytter. øh.. den er nok aske ... 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Men det har da ikke brent der??? Brannen var i et annet kvartal i en annen gate, det brant i Dronningens - Nordre og Thomas Angells gater, men ikke i søndre. 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 øh.. den er nok aske ... Neida, det har ikke brent der. Det er bare et tomt lokale nå. Og det var en del ting de hadde som jeg ikke har funnet andre steder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.