Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lagres epost-filene i Win XP? Jeg skal kopiere gamle epostmeldinger inn i Outlook Express i en ny brukerkonto. Skjønner?

Skrevet

http://www.hjelperdeg.net/index.html - klikk "Mail/E-post" i menyen til venstre, og gå inn på "Dersom noen slettet all e-posten din" under Outlook Express. Sikkerhetskopiering i OE er noe ræl :)

Takk - men linken virker ikke. Den peker til feil side (Kontroll med sending...)

Jeg trenger fortsatt hjelp til å finne frem...

Gjest ogsåXP
Skrevet

Hos meg ligger den under

C:\Documents and Settings\min_id\Local Settings\Application Data\Identities

Skrevet

Takk - men linken virker ikke. Den peker til feil side (Kontroll med sending...)

Jeg trenger fortsatt hjelp til å finne frem...

Heh.. der var det mye rot ja. Hvis du klikker på "Flere tips om Outlook" og så scroller litt ned, så finner du riktig tekst :)

Skrevet

Hos meg ligger den under

C:\Documents and Settings\min_id\Local Settings\Application Data\Identities

Fant det!

Måtte først gå inn på Mappealternativer i Windows Uforsker og krysse av på Vis skjulte mapper og filer. Da dukket de opp.

Takk for hjelp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...