Zirine Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Trenger ikke så mange. Hvis du gjør dette i et kvarter minst en gang om dagen så skal det hjelpe på det. ok, da gjør jeg det. Klokken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 DET var et godt forslag men hjelper det for ryggen og magemusklene? Jadda, vrikk litt på baken og sånn. Gjør sånne salsabevegelser, vettu. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jadda, vrikk litt på baken og sånn. Gjør sånne salsabevegelser, vettu. Og dette har du fra pålitelige kilder, regner jeg med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Du må trene både mage og ryggmusklene da disse støtter opp ryggen fra hver sin side(logisk nok). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 ok, da gjør jeg det. Klokken? 19.03 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 19.03 Takk. Du har vært til uvurdelig hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Og dette har du fra pålitelige kilder, regner jeg med? Jepp, meg sjæl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 HVER DAG???? Og hvor mange hver dag om jeg tør spørre? Jeg begynner å ønske at jeg aldri hadde bedt om råd .... *klynk* Nei, dette blir for unyansert. Det er slett ikke noe møsst å trene mage og rygg hver eneste dag. Om du går turer, så gå gjerne i ulendt terreng, så lenge det ikke gjør vondt. Det sies også her at svømming ikke belaster ryggen i det hele tatt. Det er selvfølgelig feil. Ryggen belastes, men oppdriften i vannet gjør at det skjer på en skånsom måte. Generelt: Beveg deg. Styrk hele kroppen, få bedre kondisjon og bli litt mykere. (Mosjon.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Du må trene både mage og ryggmusklene da disse støtter opp ryggen fra hver sin side(logisk nok). Ja, men hvilke øvelser anbefaler du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, dette blir for unyansert. Det er slett ikke noe møsst å trene mage og rygg hver eneste dag. Om du går turer, så gå gjerne i ulendt terreng, så lenge det ikke gjør vondt. Det sies også her at svømming ikke belaster ryggen i det hele tatt. Det er selvfølgelig feil. Ryggen belastes, men oppdriften i vannet gjør at det skjer på en skånsom måte. Generelt: Beveg deg. Styrk hele kroppen, få bedre kondisjon og bli litt mykere. (Mosjon.) Vanlig mosjon hjelper ikke. Jeg tror jeg trenger konkrete øvelser som går på mage og rygg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ja, men hvilke øvelser anbefaler du? Sit-ups med korsryggen i kontakt med gulvet er bra. For ryggen er rygghev en fin øvelse, men vanskelig å få til hjemme. Ellers anbefales turer i skog og mark, veldig bra mot vond rygg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Sit-ups med korsryggen i kontakt med gulvet er bra. For ryggen er rygghev en fin øvelse, men vanskelig å få til hjemme. Ellers anbefales turer i skog og mark, veldig bra mot vond rygg. Takk for svar. Rygghev? Hvordan gjør man det ettersom det er vanskelig å få til hjemme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Takk for svar. Rygghev? Hvordan gjør man det ettersom det er vanskelig å få til hjemme? Vanskelig å forklare rygghev... Du må ligge slik at overkroppen henger fritt, og beina er låst fast, og så heve overkroppen opp og ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Vanskelig å forklare rygghev... Du må ligge slik at overkroppen henger fritt, og beina er låst fast, og så heve overkroppen opp og ned. Sånn ala å henge opp ned i en ribbevegg - hengende sit-ups på en måte? Å fyfaen det der er tungt *urk* - glem at jeg spurte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillelurven Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Sånn ala å henge opp ned i en ribbevegg - hengende sit-ups på en måte? Å fyfaen det der er tungt *urk* - glem at jeg spurte Ehh, driver du med S/M? Fy faen, ribbevegger......det er lørdag. Drekk, kvinne, drekk!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Sånn ala å henge opp ned i en ribbevegg - hengende sit-ups på en måte? Å fyfaen det der er tungt *urk* - glem at jeg spurte Nei, det var ikke det jeg mente, se på denne: http://www.iform.no/ovelser/rygg_nedre01.gif 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, det var ikke det jeg mente, se på denne: http://www.iform.no/ovelser/rygg_nedre01.gif ok, sånn ja ... Det kan jeg ha i bakhodet ... En cd med Jan Werner er på tur til deg i posten, som takk for hjelpen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Ehh, driver du med S/M? Fy faen, ribbevegger......det er lørdag. Drekk, kvinne, drekk!! Driver og driver ... Som du ser så har jeg nettopp startet. Eller - jeg HAR jo ikke startet da, men hadde tenkt ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 ok, sånn ja ... Det kan jeg ha i bakhodet ... En cd med Jan Werner er på tur til deg i posten, som takk for hjelpen. Håper den er signert av kjekkasklumpen, ellers er jeg ikke interessert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Håper den er signert av kjekkasklumpen, ellers er jeg ikke interessert. Klart det. Signert og parfymert. Kun det beste for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.