Gå til innhold

Ryggen trøbler en smule

Zirine

Anbefalte innlegg

Klart det. Signert og parfymert. Kun det beste for deg.

Jeg har faktisk hatt Werner'n på nært hold en gang tidligere, og parfymen var i grunnen ikke noe å skryte av. Men han brukte mye av den iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

21

• ArneAnd

6

• punkyB

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Driver og driver ... Som du ser så har jeg nettopp startet.

Eller - jeg HAR jo ikke startet da, men hadde tenkt ...

Men, hvorfor la du ikke innlegget i sex-forumet da? Skjønnt, jeg beundrer deg som står så åpent fram......

*S*

Stå på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hvorfor la du ikke innlegget i sex-forumet da? Skjønnt, jeg beundrer deg som står så åpent fram......

*S*

Stå på.....

*tommel opp* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dubreuilh

Vanlig mosjon hjelper ikke. Jeg tror jeg trenger konkrete øvelser som går på mage og rygg.

Jeg mente det ikke på den måten. Mosjon er viktig for å forebygge nye og kanskje enda verre plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Takk for svar.

Rygghev? Hvordan gjør man det ettersom det er vanskelig å få til hjemme?

Hvis du ikke har mulighet til å ta øvelsen med ryggen "hengende fritt", så kan du gjøre slik: Ligg på magen på gulvet med armene ned langs siden. Løft hodet og skuldrene, og deretter ryggen, slik at du ser skrått oppover. Hold posisjonen et par sekunder, og senk forsiktig ned igjen. Dette er en litt "tryggere" lettvariant av rygghev, men vær for all del forsiktig - det er lett å gjør feil bevegelser som skader ryggen.

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...