Gå til innhold

Hva er så sexy med Anne Kath og Silje Stang???

Anbefalte innlegg

Gjest ehhh....
Skrevet

Riktignok representerer jeg kvinnesiden,men alikevel kan jeg ikke unngå og forundre meg over denne lista og troverdigheten ved den:http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2001&item=250098

Ser Siri Kalvig er med i år igjen, men er ikke hun litt oppbrukt i media nå ettersom åra har gått?

Og hva med Rølpe-Kath(A.K.Hærland)?

Og hun i Cæsar?

Er dere enig med denne lista folkens?

(Ja noe skal ma jo bry seg med..... :P )

Skrevet

Hva som er så sexy med de 2, hmmm, egentlig ikke så mye.

Gjest rå i kjeften
Skrevet

Mange av jentene er vel mer sexy i fremtoning / væremåte enn bare utseende. Litt rå (i kjeften) slik at man lurer litt på hva spennende de gjør når de er veldig private.

Mens andre er mer kjedelig pene.

Enig i at værdamene er lit "ut".

Skrevet

De er blonde!

Jeg er veldig fan av Anne-Kat. Ingen kan være så frekk og slagferdig på en så avvæpnende måte som hun kan. Det var en nedtur da kjedelige Trond Viggo vikarierte for henne i Nytt på nytt nå sist. Men jeg skal gi fyren en sjanse.

Skrevet

De er blonde!

Jeg er veldig fan av Anne-Kat. Ingen kan være så frekk og slagferdig på en så avvæpnende måte som hun kan. Det var en nedtur da kjedelige Trond Viggo vikarierte for henne i Nytt på nytt nå sist. Men jeg skal gi fyren en sjanse.

Nedtur??? Slutt opp å tull Babette! Det der programmet var jaggu det beste som har vært sendt på månedsvis.

Anne Kat har vært skikkelig god. Nå er hun bare forutsigbar, påtatt og kjedelig.

Det syns jeg. Og jeg oppfordrer selvfølgelig alle andre til å mene det samme.

Skrevet

Anne Kath har jeg ikke sansen for. Silje Stang er vel litt søt, men sexy?

Skal bli interessant å se den mannlige listen!

Skrevet

Nedtur??? Slutt opp å tull Babette! Det der programmet var jaggu det beste som har vært sendt på månedsvis.

Anne Kat har vært skikkelig god. Nå er hun bare forutsigbar, påtatt og kjedelig.

Jeg tuller for en gangs skyld ikke, din tullskjur. Jeg savnet Anne-Kat. Hun er konge. Are Kalvø var knallgod, og det var han som tok ansvar og initiativ hele veien, ikke Trond Viggo. Som jo skulle være programleder.

Du er antakelig bare misunnelig fordi du ikke er blond.

Ja, sånn må det være.

Jeg kom til å tenke på en tekst av Ole Paus:

De som mener noe annet kan for faen bare tro det bak et gitter!

Skrevet

Jeg tuller for en gangs skyld ikke, din tullskjur. Jeg savnet Anne-Kat. Hun er konge. Are Kalvø var knallgod, og det var han som tok ansvar og initiativ hele veien, ikke Trond Viggo. Som jo skulle være programleder.

Du er antakelig bare misunnelig fordi du ikke er blond.

Ja, sånn må det være.

Jeg kom til å tenke på en tekst av Ole Paus:

De som mener noe annet kan for faen bare tro det bak et gitter!

"Jeg tuller for en gangs skyld ikke, din tullskjur. Jeg savnet Anne-Kat. Hun er konge."

Det er bare du som ikke eier humor Babette.

"Are Kalvø var knallgod ...."

Jeg skal se Kalvø i morra, jeg skal se Kalvø i morra - na-nnanna-nana :)

"......og det var han som tok ansvar og initiativ hele veien, ikke Trond Viggo. Som jo skulle være programleder.""

Sant nok, men det gjorde jo ikke Trond Viggo DÅRLIG. Trond Viggo må tydeligvis ha noen gode å spille på under sånne settinger - sånn sett var de en god duo.

"Du er antakelig bare misunnelig fordi du ikke er blond."

I dag er jeg mørk, i morra er jeg blond - neste uke kan jeg være rød - don't fuck with me snuppings.

Å være blond var litt av en utfordring forresten - jeg tok feil av agurk og tomat på butikken. Slå den du.

Skrevet

Nesten tilbøyelig til å være enig med deg! Jeg er nok ikke fullt så kritisk til Anne-Kat som deg, men synes at det var mye morsommere sist. For ikke å snakke om da "Glenn Rodney" vikarerte for henne i fjor! Kjempemorsomt!

Men vi har da ialfall hatt en liten pause fra "jeg-har-sett-ari-naken"-hentydningene. Den "morsomheten" og tilsvarende vedr Ari ble gjentatt til det kjedsommelige

Skrevet

Nesten tilbøyelig til å være enig med deg! Jeg er nok ikke fullt så kritisk til Anne-Kat som deg, men synes at det var mye morsommere sist. For ikke å snakke om da "Glenn Rodney" vikarerte for henne i fjor! Kjempemorsomt!

Men vi har da ialfall hatt en liten pause fra "jeg-har-sett-ari-naken"-hentydningene. Den "morsomheten" og tilsvarende vedr Ari ble gjentatt til det kjedsommelige

Virket jeg SÅ kritisk altså? :) Jeg tror det er min last for tiden - jeg høres mer kritisk ut enn jeg egentlig er :)

Jeg har aldri vært begeistret for Anne Kat. men ikke fordi hun er så elendig - for det er hun ikke. Men jeg liker henne ikke no særlig fordi alt er så påtatt, så kunstig - og replikkene virker som de er pugget. Personlig har jeg mer sans for det mer tilbakelente - det spontane (iallefall det som virker spontant). Hun prøver for hardt - også blir det bare *poff* - så dumt.

Skrevet

"Jeg tuller for en gangs skyld ikke, din tullskjur. Jeg savnet Anne-Kat. Hun er konge."

"......og det var han som tok ansvar og initiativ hele veien, ikke Trond Viggo. Som jo skulle være programleder.""

Sant nok, men det gjorde jo ikke Trond Viggo DÅRLIG. Trond Viggo må tydeligvis ha noen gode å spille på under sånne settinger - sånn sett var de en god duo.

I dag er jeg mørk, i morra er jeg blond - neste uke kan jeg være rød - don't fuck with me snuppings.

Å være blond var litt av en utfordring forresten - jeg tok feil av agurk og tomat på butikken. Slå den du.

Fy flaten Zirine. I dag er du jaggu i siget. Flirer meg skakk :-)

Skrevet

_Jeg_ synes faktisk Anne Kath er sexy. Men hun når ikke opp til knehasene til John Almaas og Knut Nærum (Ja, jeg _vet_ jeg er merkelig, men jeg synes han er sexy, jeg).

For ordens skyld: jeg er en representant for kvinnekjønnet, og hetero.

mvh

Skrevet

Fy flaten Zirine. I dag er du jaggu i siget. Flirer meg skakk :-)

Jeg forsøker å holde meg beskjeftiget - slik at jeg skal slippe å jobbe ;)

Skrevet

Humor er interessant. Hva man betrakter som morsomt varierer bl.a. med alder, geografi og miljø. De som identifiserer seg med Anne-Kat (de unge, urbane, freske, spenstige) vil synes hun er morsom, mens de litt "satte" vil heller foretrekke en type som Trond Viggo.

Den satt, tenker jeg.

Skrevet

De er blonde!

Trond Viggos inntreden i Nytt på Nytt var fredagskveldens høydepunkt!

...nå skal det vel legges til at jeg ikke hadde tilgang på sex den kvelden;)

Gjest QuePasta
Skrevet

Trond Viggos inntreden i Nytt på Nytt var fredagskveldens høydepunkt!

...nå skal det vel legges til at jeg ikke hadde tilgang på sex den kvelden;)

Uffda!

Har fingrene falt av?

Skrevet

Uffda!

Har fingrene falt av?

...nei, jeg gikk tom for batteri!

Skrevet

Humor er interessant. Hva man betrakter som morsomt varierer bl.a. med alder, geografi og miljø. De som identifiserer seg med Anne-Kat (de unge, urbane, freske, spenstige) vil synes hun er morsom, mens de litt "satte" vil heller foretrekke en type som Trond Viggo.

Den satt, tenker jeg.

Jeg liker deg dårligere og dårligere Babette!!

Det eneste som er positivt med deg nå er at du ikke endret overskriften.

*pokkers kjerring*

Skrevet

Jeg liker deg dårligere og dårligere Babette!!

Det eneste som er positivt med deg nå er at du ikke endret overskriften.

*pokkers kjerring*

Hørte jeg noen som pep?

Nei, det var visst bare sørvestkulingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...