tigertrollet Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Altså, du er i stand til å diskutere avanserte former for sex, men å gå rett frem i en rett korridor klarer du ikke? Hmfr. Hva kan jeg si...Jeg er flinkere til å orientere meg liggende enn gående.. Hvor mange hundre musikkfiler var det du klarte å slette på maskinen sa du? ;-P 0 Siter
Altman Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hmfr. Hva kan jeg si...Jeg er flinkere til å orientere meg liggende enn gående.. Hvor mange hundre musikkfiler var det du klarte å slette på maskinen sa du? ;-P kjeften, ditt dyr Dessuten var det 1400! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 kjeften, ditt dyr Dessuten var det 1400! *danser tigerdansen og gliiiiiser over en pent plantet innertier* 0 Siter
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Nei. Uttrykket er svært mykje eldre i dansk enn innflytet av engelsk ordtilfang i det språket. Dett er eit fenomen frå tida etter 1920 både i Danmark og Noreg. Bitte lille er nok meir i slekt med det tyske "ein Bisschen", ville eg meine. Så det sier du ... Ja, nei ... hva kan jeg si annet enn ... ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.