Gå til innhold

Problemer med Kazaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden begynte jeg å få problemer med Kazaa. Programmet kræsjer 10-20 minutter etter at jeg starter det opp. Jeg får feilmeldingen "KAZAA forårsaket en ugyldig sidefeil i modul KAZAA.EXE ved 017f:0053803c ........"

Noen som vet hva dette kan skyldes og ikke minst hva jeg skal gjøre med det?

Jeg har fjernet Kazaa og lagt det inn på nytt uten at det hjelper. I tillegg sier Kazaa at jeg ikke deler noen filer selv om jeg har krysset av for å dele og har krysset av de mappene jeg vil dele.

Videre har jeg win98, og har kjørt en virusscan uten resultat.

Skrevet

Første øvelse er å bli kvitt kazaa, og å legge ikke kazaalite fra http://www.kazaalite.com/

Har allerede fjernet kazaa, kjørt ad-aware og installert kazaa lite, men problemet er der fortsatt.

Gjest Hahahaha
Skrevet

Har allerede fjernet kazaa, kjørt ad-aware og installert kazaa lite, men problemet er der fortsatt.

Reinstallere hele skiten!

Skrevet

Reinstallere hele skiten!

Hva mener du med hele skiten?

Det blir i meste laget å installere windows på nytt for noe sånt.

Skrevet

Hva mener du med hele skiten?

Det blir i meste laget å installere windows på nytt for noe sånt.

Kast kazaa på dynga og prøv winmx i stedet?

Slipper nok reinstallering iallefall :P

Skrevet

Kast kazaa på dynga og prøv winmx i stedet?

Slipper nok reinstallering iallefall :P

Winmx er bare søppel i forhold til kazaa. En finner mye mindre og nedlastingshastighetene er latterlige.

Skrevet

Winmx er bare søppel i forhold til kazaa. En finner mye mindre og nedlastingshastighetene er latterlige.

Min erfarimg er motsatt. mulig jeg er ute etter andreting. folk holder seg mer stabilt på winmx og jeg finner mye mer av det jeg leter etter. Det er også mye mindre virus og fake filer.

Gjest choosekazaa
Skrevet

Min erfarimg er motsatt. mulig jeg er ute etter andreting. folk holder seg mer stabilt på winmx og jeg finner mye mer av det jeg leter etter. Det er også mye mindre virus og fake filer.

Win MX er ikke brukelig til annet enn å finne filer som man ikke får lastet ned.

Har aldri hatt problem med Kazaa Lite og der FÅR man det man vil ha. Hva er vitsen med å få opp drøssevis med filer i Win MX som man bruker etpar mndr på å laste ned?

Skrevet

Win MX er ikke brukelig til annet enn å finne filer som man ikke får lastet ned.

Har aldri hatt problem med Kazaa Lite og der FÅR man det man vil ha. Hva er vitsen med å få opp drøssevis med filer i Win MX som man bruker etpar mndr på å laste ned?

Jeg bruker begge, men har minst flaks med kazaa. Men hallo, dette vil jo alltid variere etter hva en er på jakt etter etc.

Det ultimate hvis du er på jakt etter *fart* er visst direct connect.

Skrevet

Jeg bruker begge, men har minst flaks med kazaa. Men hallo, dette vil jo alltid variere etter hva en er på jakt etter etc.

Det ultimate hvis du er på jakt etter *fart* er visst direct connect.

Stemmer det. Lastet ned to filer samtidig og fikk den ene på 350KB og den andre på 400KB.

Men vanligvis (på de fleste hubene)får man 15KB-90KB. (opplastingshastighet fra brukerne begrenser) Kommer an på hvilken hub man er inne på også. Holder meg på huber der det er mest folk med T3 linjer inne. (da ligger man så og si aldri under 100KB uansett)

Samt kan man jo chatte med de andre på huben også.

[ http://home.no.net/ketso ]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...