Gå til innhold

Guro Fostervold mest sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se her:

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2001&item=250098

Riktignok er det ei sabla PEN jente, men vi ser jo bare hodet og skuldrene hennes på TV. For å bedømme hvorvidt en kvinne er sexy, så er iallfall JEG avhengig av å se HELE kroppen, hvordan hun beveger seg, kort sagt hvordan helhetsinntrykket er.

Begynner folk å blande sammen sexy-begrepet med et vakkert "ansiktsutseende" hos en kvinne?

Skrevet

Dessuten må man vel si at det mangler et par navn på den lista..

Sjekker man den internasjonale listen blir det jo enda klarere at det er ugler i mosen...

Gjest hampusen
Skrevet

Dessuten må man vel si at det mangler et par navn på den lista..

Sjekker man den internasjonale listen blir det jo enda klarere at det er ugler i mosen...

og ugler ekke særlig sexy

Skrevet

Et fantastisk pent kvinnemenneske, og nummer 1 på min liste over hvilke kvinner som er penest i dette landet.

Skrevet

og ugler ekke særlig sexy

Bortsett fra Zirine. Hun er ganske sexy til å være ugle.

Gjest hampusen
Skrevet

Bortsett fra Zirine. Hun er ganske sexy til å være ugle.

Det har du rett i. Både med og uten mose. Skal vi lage vår egen liste?

Skrevet

Det har du rett i. Både med og uten mose. Skal vi lage vår egen liste?

Ja, god ide. Du først. Sett opp fem navn, så skal jeg stryke og kumulere, alt ettersom.

Gjest hampusen
Skrevet

Ja, god ide. Du først. Sett opp fem navn, så skal jeg stryke og kumulere, alt ettersom.

tone

hampusen

zirine

kari traa

mie hundvin

Skrevet

tone

hampusen

zirine

kari traa

mie hundvin

OK. Jeg lar deg stå på 2. plass for å være grei, men har erstattet tone (som jeg ikke vet hvem er) med Guro den sportslige. Og satt inn meg selv, da. På en beskjeden 3. plass. Kari Traa har jeg ikke sansen for. Ikke Berit Riise heller, bare for å ha nevnt det.

1. Guro F

2. hampusen

3. Babette

4. Zirine

5. Mia Hundvin

Gjest hampusen
Skrevet

du ekke ille du. slett ikke. Hadde du kjent Tone hadde du latt henne stå øverst - så den er unnskylt. Jeg vurderte å sette deg på tredje plass selv, men tok meg i å ikke vite hvordan du er. Men du fortjener den - du gjør det. Jeg liker heller ikke Kari Traa. Men sexy er hun. Det er det vi snakket om. Selvom denne gjengen er sexy betyr det ikke at vi liker dem. Guro Fosterbold er fin og søt. Men ikke sexy. Og hvertfall ikke finere enn meg. Men vi kan godt være enig om navnene. så kan vi klippe dem ut og stokke dem og rangsjere dem etter et glass vin en kveld.

Skrevet

du ekke ille du. slett ikke. Hadde du kjent Tone hadde du latt henne stå øverst - så den er unnskylt. Jeg vurderte å sette deg på tredje plass selv, men tok meg i å ikke vite hvordan du er. Men du fortjener den - du gjør det. Jeg liker heller ikke Kari Traa. Men sexy er hun. Det er det vi snakket om. Selvom denne gjengen er sexy betyr det ikke at vi liker dem. Guro Fosterbold er fin og søt. Men ikke sexy. Og hvertfall ikke finere enn meg. Men vi kan godt være enig om navnene. så kan vi klippe dem ut og stokke dem og rangsjere dem etter et glass vin en kveld.

Takk for det. (*Neier*)

Jeg synes ikke Kari Traa er sexy heller. Men Guro - ja, så absolutt. Det ligger ofte i et veldig direkte og litt ertende blikk, dette å være sexy. Man trenger slett ikke å ha strøken kropp. En litt dyrisk utstråling - en erotisk aura. Debra Winger, f. eks.

Nå snakker jeg litt i mot meg selv, for Guro har ikke egentlig noen dyrisk eller erotisk aura. Hun er frisk og sporty, direkte og - ja, sexy. Og veldig vakker. Mener å huske at hun har fin kropp også, hun har iallfal spilt fotball som broren, men måtte slutte p.g.a. en skade.

Romsdalsdialekt er også nydelig.

Skrevet

OK. Jeg lar deg stå på 2. plass for å være grei, men har erstattet tone (som jeg ikke vet hvem er) med Guro den sportslige. Og satt inn meg selv, da. På en beskjeden 3. plass. Kari Traa har jeg ikke sansen for. Ikke Berit Riise heller, bare for å ha nevnt det.

1. Guro F

2. hampusen

3. Babette

4. Zirine

5. Mia Hundvin

Jeg glemte å si noe om meg selv. I all beskjedenhet:

Jeg er såpass sexy at når jeg går forbi en bil, smelter isen på rutene umiddelbart.

Gjest hampusen
Skrevet

Jeg glemte å si noe om meg selv. I all beskjedenhet:

Jeg er såpass sexy at når jeg går forbi en bil, smelter isen på rutene umiddelbart.

okei. da setter vi deg på første, for det har jeg enda ikke opplevd. Så er jeg enig med deg i dette med øyne. energi, utstråling. Man må utstråle lyst, begjær og råhet for å være sexy. men, alt i alt er vi ikke så grusomt uenige. Hva slags liste skal vi nå lage?

Skrevet

okei. da setter vi deg på første, for det har jeg enda ikke opplevd. Så er jeg enig med deg i dette med øyne. energi, utstråling. Man må utstråle lyst, begjær og råhet for å være sexy. men, alt i alt er vi ikke så grusomt uenige. Hva slags liste skal vi nå lage?

Hvem av mannfolka her inne vi kunne tenke oss å hoppe til sengs med, kanskje?

Jeg har:

1. mrxx

2. Altman

3. McLoud (Nei, hva heter han?)

Kommer ikke på flere.

Gjest hampusen
Skrevet

Jeg har:

1. mrxx

2. Altman

Kommer ikke på flere.

hehe, nå er det noen år siden jeg var aktiv her. Jeg kom tilbake igår. Sent men godt. Og etter den tid har jeg ikke funnet noen jeg vil hoppe til sengs med. Men plukk dem ut du - så kan jeg bli med. Jeg stoler på deg.

Gjest hampusen
Skrevet

Jeg har:

1. mrxx

2. Altman

Kommer ikke på flere.

han som kaller seg så mye rart som bor sammen med zirine kunne tenkt meg å prøvd. Jeg koker gjerne kaffe til han og.

Skrevet

Sukk... det neste blir vel at du stiller opp i badedrakt, hele hurven.

Igjen: sukk...

Jeg tror jeg flytter til fjells

Skrevet

han som kaller seg så mye rart som bor sammen med zirine kunne tenkt meg å prøvd. Jeg koker gjerne kaffe til han og.

Nå ble jeg virkelig nysgjerrig. Kan du nevne noen av nickene hans? Trodde ikke Zirine hadde med seg ekvipasjen her inne.

Gjest hampusen
Skrevet

Nå ble jeg virkelig nysgjerrig. Kan du nevne noen av nickene hans? Trodde ikke Zirine hadde med seg ekvipasjen her inne.

navnene og navnene.. det er nå så mange, jeg vet ikke helt hvem hun bor med for tiden. Men hun har god smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...