nolte Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Skrevet 16. januar 2003 Sukk... det neste blir vel at du stiller opp i badedrakt, hele hurven. Igjen: sukk... Jeg tror jeg flytter til fjells Hæhh??? Jeg i badedrakt? Njaaaaeeii... Estetisk ville nok et slikt syn bli.....men vakkert? Nei. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Et fantastisk pent kvinnemenneske, og nummer 1 på min liste over hvilke kvinner som er penest i dette landet. 'Penest i landet' og 'penest i verden' er vel betinget av at en har alle de andre (i landet og verden) og sammenligne med? 0 Siter
Altman Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hæhh??? Jeg i badedrakt? Njaaaaeeii... Estetisk ville nok et slikt syn bli.....men vakkert? Nei. Hehe, det var nå ikke akkurat deg jeg mente, da, selv om det stod det 0 Siter
nolte Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Skrevet 16. januar 2003 Hehe, det var nå ikke akkurat deg jeg mente, da, selv om det stod det Skjønte nok det... var bare litt vrang.. ;-) 0 Siter
Gjest hampusen Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hehe, det var nå ikke akkurat deg jeg mente, da, selv om det stod det det var meg du mente, ikke sant? 0 Siter
Altman Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 det var meg du mente, ikke sant? Ja, det var deg 0 Siter
mrxx Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Hvem av mannfolka her inne vi kunne tenke oss å hoppe til sengs med, kanskje? Jeg har: 1. mrxx 2. Altman 3. McLoud (Nei, hva heter han?) Kommer ikke på flere. Jeg skjønner ikke hva du skal med de to andre på listen din, ei runde med meg og du har ikke tanke for dem en gang. De blir ikke-eksisterende-personer.....*ler*... Forresten likte jeg den med at isen smeltet på bilene når du går forbi:-)) 0 Siter
Babette Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Jeg skjønner ikke hva du skal med de to andre på listen din, ei runde med meg og du har ikke tanke for dem en gang. De blir ikke-eksisterende-personer.....*ler*... Forresten likte jeg den med at isen smeltet på bilene når du går forbi:-)) Jo, men det kan jo være greit å ha noen å falle tilbake på hvis du skulle trekke deg. Hva med en lun sommernatt i Domkirkeruinene på Hamar? Da er det ikke is på bilene heller, så jeg kan bruke all min energi på deg. 0 Siter
mrxx Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Jo, men det kan jo være greit å ha noen å falle tilbake på hvis du skulle trekke deg. Hva med en lun sommernatt i Domkirkeruinene på Hamar? Da er det ikke is på bilene heller, så jeg kan bruke all min energi på deg. Det hadde nok passet ganske godt:-)) Nå er det laget glass over domkirkeruinene, så da tenker jeg de hadde dogget ganske kraftig:-)) Jeg har forresten klatret til topps på ruinene en gang og det regnes som en mandomsprøve, noe jeg ikke visste den gangen.....Jeg snek meg dit alene og jeg var bare 13 år, men jeg kom meg til topps og strakte hendene mot himmelen og hoiet. Så kanskje jeg kan klare å få deg til topps også:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.