Gå til innhold

Funker mitt kostholds- og trimprogram??

Ole123456

Anbefalte innlegg

Dette er min plan for kostholdet mitt en stund fremover:

Frokost.

2 skiver kneipp med til sammen ½ boks makrell i tomat på, ½ l vann ,vitamintablett og tran, tatt med et glas melk.

Mellomlunsj:

2 skiver med til sammen eggehvite fra ett egg.

Lunsj:

Som mellomlunsj.

2t før middagsmat:

100g havregryn med lettmelk.

Middag:

Kyllingfilè 210 g med ris og annanas/mais/agurk/kinakål salat. 4 ss soyaolje til å steike med.

1 l vann

Kveldsmat:

Resten av makrell i tomatboksen på to skiver kneipp.

½ l vann

Ellers i løpet av dagen:

5 gulerøtter, 2-3 epler og 1 liter vann.

Jeg sykler i 45 minutt hver dag med en puls på 70-80% og driver i tillegg til det med styrketrening på treningsenter 2-3 ganger i uken.

Med dette kostholdet har jeg reknet ut at jeg får i meg omtrent 2200kcal, og har en protein prosent på nesten 19%, fett 31% og karbohydrater på 50%. Dette synest jeg er merkelig siden jeg for det meste bare spiser fjærkre, egg og fisk, og det er det jo plenty med proteiner i! Målet mitt er å gjøre fett på underkropp om til muskler på overkroppen. Ellers er jeg mann, 165cm og veier 58kg. Kommentarer? Er det bra å spise så mye eggehvite, og ellers det samme hver dag? Noe jeg burde forandre? Har bare følgt dette i 3 dager ennå men kan godt spise det samme i en måned. Burde jeg se resultat da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...