Ole123456 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Dette er min plan for kostholdet mitt en stund fremover: Frokost. 2 skiver kneipp med til sammen ½ boks makrell i tomat på, ½ l vann ,vitamintablett og tran, tatt med et glas melk. Mellomlunsj: 2 skiver med til sammen eggehvite fra ett egg. Lunsj: Som mellomlunsj. 2t før middagsmat: 100g havregryn med lettmelk. Middag: Kyllingfilè 210 g med ris og annanas/mais/agurk/kinakål salat. 4 ss soyaolje til å steike med. 1 l vann Kveldsmat: Resten av makrell i tomatboksen på to skiver kneipp. ½ l vann Ellers i løpet av dagen: 5 gulerøtter, 2-3 epler og 1 liter vann. Jeg sykler i 45 minutt hver dag med en puls på 70-80% og driver i tillegg til det med styrketrening på treningsenter 2-3 ganger i uken. Med dette kostholdet har jeg reknet ut at jeg får i meg omtrent 2200kcal, og har en protein prosent på nesten 19%, fett 31% og karbohydrater på 50%. Dette synest jeg er merkelig siden jeg for det meste bare spiser fjærkre, egg og fisk, og det er det jo plenty med proteiner i! Målet mitt er å gjøre fett på underkropp om til muskler på overkroppen. Ellers er jeg mann, 165cm og veier 58kg. Kommentarer? Er det bra å spise så mye eggehvite, og ellers det samme hver dag? Noe jeg burde forandre? Har bare følgt dette i 3 dager ennå men kan godt spise det samme i en måned. Burde jeg se resultat da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.