Gjest Seebra Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Jeg har en kamerat på 25, som drikker så ofte syns jeg. Han er veldig musikkinteressert, så han går på konserter flere ganger i uka. På de konsertene drikker han seg ofte full. Så han er full 3-4 ganger i uka omtrent. Jeg har ikke kjent han så lenge, så vet ikke om dette er en periode eller om han har et problem. Jeg er student selv, så det blir en del festing, med blant annet han. Men jeg syns han gjør det for ofte. Virker som om livet hans bare består av alkohol og musikk. Hva slags tegn skal man se etter? Han snakker veldig ofte om hvor lyst han har å gå ut, drikke noen øl, gå på fylla etc. Jeg er litt bekymret.. Takker for råd. Gjerne om hvordan jeg skal fortelle om mine tanker til han. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Han har et problem! I hans situasjon er det svært få som vil innrømme noe. Rådgivning får en sikkert best hos Anonyme Alkoholikeres pårørendegruppe eller i liknende organisasjoner. Ellers så har de et forum for rusmisbruk her på DOL. Har du lest der? 0 Siter
Prozak Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Han har et problem! I hans situasjon er det svært få som vil innrømme noe. Rådgivning får en sikkert best hos Anonyme Alkoholikeres pårørendegruppe eller i liknende organisasjoner. Ellers så har de et forum for rusmisbruk her på DOL. Har du lest der? Et problem er det først når det er et problem for en selv eller andre. "..........." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.