Gjest ikke undertegnet Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei Skal prøve å følge Lindbergs diett - da jeg er blitt overvektig pga overspising av hveteprodukter. Hva er best å spise til frokost og lunsj med hensyn til glykemisk indeks ? Knekkebrød eller rugsprø eller Lindberg-brødet ? Er Lett-yoghurt "lov" f-eks. til frokost ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babooba Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Lettyogurt med fiberrik frokostblanding uten tilsatt sukker er fint. I tillegg kan du spise egg i lange baner. Lager du omelett er det lurt å kutte ut noen av eggeplommene, f.eks i tre egg bruker du kun 1 eller 2 eggeplommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertenget Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Lettyogurt med fiberrik frokostblanding uten tilsatt sukker er fint. I tillegg kan du spise egg i lange baner. Lager du omelett er det lurt å kutte ut noen av eggeplommene, f.eks i tre egg bruker du kun 1 eller 2 eggeplommer. Takk for svar! Vet du noe om brødet til Lindberg kontra rugsprø eller knekkebrød? Hvordan er det med ost i denne dietten ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babooba Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Takk for svar! Vet du noe om brødet til Lindberg kontra rugsprø eller knekkebrød? Hvordan er det med ost i denne dietten ? Er ikke helt inni dette brødstyret, men jeg ville vært litt skeptisk til å kjøpe såkalt Dr. Lindbergbrød i bakeriene til 35 kroner. Har hørt rykter om at de tilsetter ekstra hvetemel for å gjøre brødet billigere å produsere... Bake selv er kanskje bedre? Prinsippet må vel være, jo grovere jo bedre, og minst mulig hvetemel. Og tynne skiver brød. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders29 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Er ikke helt inni dette brødstyret, men jeg ville vært litt skeptisk til å kjøpe såkalt Dr. Lindbergbrød i bakeriene til 35 kroner. Har hørt rykter om at de tilsetter ekstra hvetemel for å gjøre brødet billigere å produsere... Bake selv er kanskje bedre? Prinsippet må vel være, jo grovere jo bedre, og minst mulig hvetemel. Og tynne skiver brød. Jeg mener: så lenge dere absolutt SKAL spise brød - går dere ikke ¨på noe slags diett. Skal man ned i vekt, må man ta det seriøst, og man må være ekstremt fokusert på kosten. Glem å spise brød og gå ned i vekt samtidig. Brød er ikke nyttig. Kroppen er bygd av proteiner, slik er det bare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babooba Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg mener: så lenge dere absolutt SKAL spise brød - går dere ikke ¨på noe slags diett. Skal man ned i vekt, må man ta det seriøst, og man må være ekstremt fokusert på kosten. Glem å spise brød og gå ned i vekt samtidig. Brød er ikke nyttig. Kroppen er bygd av proteiner, slik er det bare. Men det er hva du mener og det er MANGE som er uenig med deg. Akkurat som det er mange som er uenig med Lindberg, Roede og andre "eksperter". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.