Gå til innhold

Anonymt tlf nummer

Anbefalte innlegg

Gjest forsiktig
Skrevet

Er det noen kontantkort til mob. tlf. en kan skaffe seg så en har helt anonymt nummer. Har nemlig begynt med litt nettsjekking, og synes da det er greit å ikke oppgi et nummer de kan finne meg ved i første omgang. Kan jo være skumle folk der ute. Takknemlig for svar.

Gjest MrMystic
Skrevet

Er du registrert med nummeret og ditt navn i nummeropplysningen? Hvis ikke så gjør det vel ingenting om nummeret kommer opp, for da klarer de ikke finne identiteten din likevel. Det er utrolig mange mobilnr som ikke registreres med mindre man ber om det hos forhandleren ved kjøp/registrering.

Alternativet er å be Telenor eller Netcom om hemmelig nr, det koster ikke all verden, og litt er det verdt betale for sin "sikkerhet", ikke sant?

Gjest anonym mobil
Skrevet

Kjøp en startpakke fra Netcom - du trenger ikke registere deg.

Gjest forsiktig
Skrevet

Er du registrert med nummeret og ditt navn i nummeropplysningen? Hvis ikke så gjør det vel ingenting om nummeret kommer opp, for da klarer de ikke finne identiteten din likevel. Det er utrolig mange mobilnr som ikke registreres med mindre man ber om det hos forhandleren ved kjøp/registrering.

Alternativet er å be Telenor eller Netcom om hemmelig nr, det koster ikke all verden, og litt er det verdt betale for sin "sikkerhet", ikke sant?

Det var liksom det jeg tenkte på da, at det ikke var registrert noe sted. De som får nummeret må jo se det, ellers kan de jo ikke bruke det.. Må man ikke registrere det meste nå da? ved kjøp?

Gjest MrMystic
Skrevet

Det var liksom det jeg tenkte på da, at det ikke var registrert noe sted. De som får nummeret må jo se det, ellers kan de jo ikke bruke det.. Må man ikke registrere det meste nå da? ved kjøp?

Neida, det spør de om når du kjøper en mobil, så det bestemmer du selv.

Gjest forsiktig
Skrevet

Neida, det spør de om når du kjøper en mobil, så det bestemmer du selv.

ja, men jeg vil ikke kjøpe ny telefon da, bare nummer, kontantkort eller liknende.

Gjest Cronblom
Skrevet

ja, men jeg vil ikke kjøpe ny telefon da, bare nummer, kontantkort eller liknende.

Jeg tror du heller skal sjekke i real life, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...