Gå til innhold

Er Dagsavisen en bra avis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg aner ikkje noko om dagsavisens eventuelle politiske tilhørighet, men eg har abonnert på den sjølv i eit par perioder. og eg foretrekker den, for det står ikkje for mykje i den, men det som står der er interessant. men no har eg aldri vært noko til avisleser, da. eit par ganger har eg abonnert på aftenposten, men da fikk eg berre følelsen av at det velta inn aviser kvar gang eg åpna ytterdøra, så det gidder eg ikkje meir. så hvis du synes aftenposten er for mykje papir, så er dagsavisen eit godt alternativ for oss uten peis...;)

eg aner ikkje noko om dagsavisens eventuelle politiske tilhørighet, men eg har abonnert på den sjølv i eit par perioder. og eg foretrekker den, for det står ikkje for mykje i den, men det som står der er interessant. men no har eg aldri vært noko til avisleser, da. eit par ganger har eg abonnert på aftenposten, men da fikk eg berre følelsen av at det velta inn aviser kvar gang eg åpna ytterdøra, så det gidder eg ikkje meir. så hvis du synes aftenposten er for mykje papir, så er dagsavisen eit godt alternativ for oss uten peis...;)

jeg synes Aftenposten er en bra avis, men den er rett og slett for MYE :)

jeg tror rett og slett at jeg må sjekke ut Dagsavisen

Gjest Dubreuilh

Dagsavisen mener sjøl at de er bedre, mer saklig og samfunnsnyttige enn Dagbladet og VG. ("Den seriøse tabloidavisen"...)

Jeg leser den daglig, den er i alle fall hederlig. Få utenrikskorrespondenter, mange byråmeldinger, men det er jo en generell trend, så det får man leve med.

Den er fortsatt på den politiske venstreside, masse sosialdemokratisk anlagt stoff, men likevel ikke særlig radikal, spør du meg.

Konklusjon: Gi dem en sjanse.

Dagsavisen mener sjøl at de er bedre, mer saklig og samfunnsnyttige enn Dagbladet og VG. ("Den seriøse tabloidavisen"...)

Jeg leser den daglig, den er i alle fall hederlig. Få utenrikskorrespondenter, mange byråmeldinger, men det er jo en generell trend, så det får man leve med.

Den er fortsatt på den politiske venstreside, masse sosialdemokratisk anlagt stoff, men likevel ikke særlig radikal, spør du meg.

Konklusjon: Gi dem en sjanse.

Hmm, det er den sosialdemokratiske vinklingen som gjør at jeg er bittelitt skeptisk, men skitt au - jeg gir den en sjanse

Annonse

Jeg leser den relativt sporadisk, men vurderer å begynne å abonnere på den selv.

Synes avisen har mye godt bakgrunnsstoff og feature-reportasjer med en litt annerledes vri.

Dessuten har jeg stor sans for både Brita Møystad Engset og Are Kalvø - sistnevntes spalte er nesten grunn nok i seg selv til å like Dagsavisen!

Gjest Dubreuilh

Øh, den må jeg lettere beskjemmet si at jeg ikke har hørt om engang :)

Sosialistisk Arbeideravis er avisa til Internasjonale Sosialister, for mange bedre kjent som IS. Det hender jeg kjøper den, den inneholder en del interessant stoff, men dens utgiver, altså IS, er altfor sekteriske. Jeg legger ved ei lenke (ikke representativ for papirutgaven):

http://www.intsos.no/sa/sa0301.html

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...