Gå til innhold

Playstation2 eller gamecube

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor på nettet jeg finner de billigste playstation 2 maskinene evnt. nintendo gamecube ?. Har lyst å kjøpe en av de.

Dessuten trenger jeg tips til ikkevoldelige spill som passer for 9 åringer (jente)- og som helst kan spilles av to samtidig...

Er dette utopi ?

Hvilken av de to spillemaskinene anbefaler du, og hvorfor ??

Gjest Spillfantasten
Skrevet

Hei

Om du søker litt på tema vil du finne noe om det, da det var diskutert rundt jul.

Gamecube er billigst, MEN..husk at den prisen i butikken ikke gir deg en "full pakke" i tillegg til den prisen må du også kjøpe et minnekort. Og skal de spille to så du jo kjøpe en håndkontroll til. Det samme gjelder for Playstation2. Billigst får du på på El-kjøp, Lefdal, Expert ol. Prisen er stort sett den samme

Det finnes masse fine barnespill. Spør i butikken og spør dattern din, hva spiller vennene hennes?

Kjøper du PS2 vil jeg anbefale Jak and Daxter som et bra nybegynnerspill.

Skrevet

Vi fikk kjøpt oss Playstation 2 ganske rimelig på en videobutikk. 2390,- Det var for: maskina, 1 håndkontroll, 1 minnekort og 1 valgfritt spill. Det er et langt bedre tilbud enn Elkjøp kjører! :)

Skrevet

Vi fikk kjøpt oss Playstation 2 ganske rimelig på en videobutikk. 2390,- Det var for: maskina, 1 håndkontroll, 1 minnekort og 1 valgfritt spill. Det er et langt bedre tilbud enn Elkjøp kjører! :)

husker du hvor i verden denne videobutikken ligger, og hva den heter? Dette hørtes nemlig svært interessant ut ;-)

Skrevet

husker du hvor i verden denne videobutikken ligger, og hva den heter? Dette hørtes nemlig svært interessant ut ;-)

Det er i Horten på videoforum :) Mulig at andre videoforum-forretninger har det samme tilbudet for alt jeg vet :)

Skrevet

Det er i Horten på videoforum :) Mulig at andre videoforum-forretninger har det samme tilbudet for alt jeg vet :)

Tuuusen takk :-). Iler til min nærmeste videoforumbutikk *ler*.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...