Gå til innhold

"Kri" i Eldrebølgen

Anbefalte innlegg

Gjest Lyngseidet
Skrevet

Merkelig fyr...

Jeg er så fascinert av barten og øyenbrynene, at jeg ikke hører hva han sier.

Er'n homofil?

Skrevet

Barten og øyebrynene... *LOL* Nå så jeg for meg den bikkja "Sprocket" i fraglene...

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe, hadde jeg hatt en saks og befant meg i nærheten av han... Syns han er litt irriterende jeg da.

Skrevet

Hehe, hadde jeg hatt en saks og befant meg i nærheten av han... Syns han er litt irriterende jeg da.

Prisen for den mest irriterende har allerede gått til den kvinnesakskjerringa fra Oslo, som krangler med alt og alle, og som krevde eget rom når de flyttet inn.

Skrevet

Prisen for den mest irriterende har allerede gått til den kvinnesakskjerringa fra Oslo, som krangler med alt og alle, og som krevde eget rom når de flyttet inn.

Fransklærinnen på Foss som elevene sier er gærn? Har hørt noen episoder om henne.

Skrevet

Fransklærinnen på Foss som elevene sier er gærn? Har hørt noen episoder om henne.

Du er ikke den eneste som har hørt rykter om at hun er steike gæærn. *s*

Skrevet

Du er ikke den eneste som har hørt rykter om at hun er steike gæærn. *s*

ja, da har vel ungene rett igjen. Men etter å ha sett noen episoder så tvilte jeg vel ikke lenger :o)

Skrevet

ja, da har vel ungene rett igjen. Men etter å ha sett noen episoder så tvilte jeg vel ikke lenger :o)

Jeg er i grunnen ikke i tvil sjøl heller. Makan til hespetre skal man leite lenge etter!

Skrevet

Jeg synes egentlig at det er mest imponerende at noen faktisk ser på et program som heter Eldrebølgen.

Skrevet

Jeg er i grunnen ikke i tvil sjøl heller. Makan til hespetre skal man leite lenge etter!

Kanskje hun er medlem av Ottar?

Hun var jo kvinnesakskvinne *LOL* og var redd for hva venninnene skulle si.

Skrevet

Jeg synes egentlig at det er mest imponerende at noen faktisk ser på et program som heter Eldrebølgen.

Hvis du ikke har fått med deg en episode av det, burde du benke deg foran skjermen ene og aleine for å få med deg en skikkelig søt og sjarmerende Ottar-kvinne på 50-60 år. Hun er helt sikkert i tråd med din smak. :o)

Skrevet

Kanskje hun er medlem av Ottar?

Hun var jo kvinnesakskvinne *LOL* og var redd for hva venninnene skulle si.

Denne dama ER jo Ottar! Jeg rødma på hennes vegne allerede i andre episode. Har ikke sett noen episoder denne uka, men har skjønt at hun har klikka litt. :o)

Skrevet

Hvis du ikke har fått med deg en episode av det, burde du benke deg foran skjermen ene og aleine for å få med deg en skikkelig søt og sjarmerende Ottar-kvinne på 50-60 år. Hun er helt sikkert i tråd med din smak. :o)

Tror SDD hadde hatt sansen for diktet til han fyren på soverommet også.

Skrevet

Tror SDD hadde hatt sansen for diktet til han fyren på soverommet også.

Ha'kke fått med meg det, jeg. Har som sagt ikke sett så mange episoder. :o)

Skrevet

Denne dama ER jo Ottar! Jeg rødma på hennes vegne allerede i andre episode. Har ikke sett noen episoder denne uka, men har skjønt at hun har klikka litt. :o)

Jeg har heller ikke sett så mange men så den i dag. Tror jeg skal se neste gang også, det begynner å bli ganske underholdende. Nesten BigBrother jo når det gjelder krangling og intriger.

Gjest Ramsey?
Skrevet

Det hadde ikke jeg sagt hvis jeg var deg. For jeg regner med at du så på det lavpannede idiotiet som het Big Brother?

Da har faktisk ELDREBØLGEN mye mer å by på.

Skrevet

Det hadde ikke jeg sagt hvis jeg var deg. For jeg regner med at du så på det lavpannede idiotiet som het Big Brother?

Selvsagt så jeg ikke på Big Brother. Du kan faen skjæra meg tro mye rart om meg, med god grunn, men ikke faen om jeg ser på en gjeng mongiser som er innesperret i et hus i et visst antall dager.

Jeg var derimot på hockeykamp i kveld.

Gjest en 40-åring
Skrevet

Enig med Ramsey i at Eldrebølgen har mye mer å by på enn Big Brother. Jeg kjenner ihvertfall igjen mange av situasjonene som kommer opp, inkl.intrigene, fra ting jeg har sett og opplevd oppigjennom årene.

Skrevet

hmm, når du sier det så kan man jo begynne å lure... men sist jeg sjekket, (vri hjernebarken lilt, er blitt noen år siden), eller det vil si, sist jeg faktisk pratet med mannen, (han har hytte ved barndomshjemmet mitt), så tror jeg pinadø han nevnte noe om barnebarn...ergo han må jo ha barn og det tilsier vel at han er bi i alle fall, hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...