Gjest Lyngseidet Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Merkelig fyr... Jeg er så fascinert av barten og øyenbrynene, at jeg ikke hører hva han sier. Er'n homofil? 0 Siter
Nyco Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Barten og øyebrynene... *LOL* Nå så jeg for meg den bikkja "Sprocket" i fraglene... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hehe, hadde jeg hatt en saks og befant meg i nærheten av han... Syns han er litt irriterende jeg da. 0 Siter
nolte Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hehe, hadde jeg hatt en saks og befant meg i nærheten av han... Syns han er litt irriterende jeg da. Prisen for den mest irriterende har allerede gått til den kvinnesakskjerringa fra Oslo, som krangler med alt og alle, og som krevde eget rom når de flyttet inn. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hva med Karl Martin forresten?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Prisen for den mest irriterende har allerede gått til den kvinnesakskjerringa fra Oslo, som krangler med alt og alle, og som krevde eget rom når de flyttet inn. Fransklærinnen på Foss som elevene sier er gærn? Har hørt noen episoder om henne. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Fransklærinnen på Foss som elevene sier er gærn? Har hørt noen episoder om henne. Du er ikke den eneste som har hørt rykter om at hun er steike gæærn. *s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Du er ikke den eneste som har hørt rykter om at hun er steike gæærn. *s* ja, da har vel ungene rett igjen. Men etter å ha sett noen episoder så tvilte jeg vel ikke lenger ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 ja, da har vel ungene rett igjen. Men etter å ha sett noen episoder så tvilte jeg vel ikke lenger ) Jeg er i grunnen ikke i tvil sjøl heller. Makan til hespetre skal man leite lenge etter! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Jeg synes egentlig at det er mest imponerende at noen faktisk ser på et program som heter Eldrebølgen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Jeg er i grunnen ikke i tvil sjøl heller. Makan til hespetre skal man leite lenge etter! Kanskje hun er medlem av Ottar? Hun var jo kvinnesakskvinne *LOL* og var redd for hva venninnene skulle si. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Jeg synes egentlig at det er mest imponerende at noen faktisk ser på et program som heter Eldrebølgen. Hvis du ikke har fått med deg en episode av det, burde du benke deg foran skjermen ene og aleine for å få med deg en skikkelig søt og sjarmerende Ottar-kvinne på 50-60 år. Hun er helt sikkert i tråd med din smak. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Kanskje hun er medlem av Ottar? Hun var jo kvinnesakskvinne *LOL* og var redd for hva venninnene skulle si. Denne dama ER jo Ottar! Jeg rødma på hennes vegne allerede i andre episode. Har ikke sett noen episoder denne uka, men har skjønt at hun har klikka litt. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hvis du ikke har fått med deg en episode av det, burde du benke deg foran skjermen ene og aleine for å få med deg en skikkelig søt og sjarmerende Ottar-kvinne på 50-60 år. Hun er helt sikkert i tråd med din smak. ) Tror SDD hadde hatt sansen for diktet til han fyren på soverommet også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Tror SDD hadde hatt sansen for diktet til han fyren på soverommet også. Ha'kke fått med meg det, jeg. Har som sagt ikke sett så mange episoder. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Denne dama ER jo Ottar! Jeg rødma på hennes vegne allerede i andre episode. Har ikke sett noen episoder denne uka, men har skjønt at hun har klikka litt. ) Jeg har heller ikke sett så mange men så den i dag. Tror jeg skal se neste gang også, det begynner å bli ganske underholdende. Nesten BigBrother jo når det gjelder krangling og intriger. 0 Siter
Gjest Ramsey? Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Jeg synes egentlig at det er mest imponerende at noen faktisk ser på et program som heter Eldrebølgen. Det hadde ikke jeg sagt hvis jeg var deg. For jeg regner med at du så på det lavpannede idiotiet som het Big Brother? Da har faktisk ELDREBØLGEN mye mer å by på. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Det hadde ikke jeg sagt hvis jeg var deg. For jeg regner med at du så på det lavpannede idiotiet som het Big Brother? Da har faktisk ELDREBØLGEN mye mer å by på. Selvsagt så jeg ikke på Big Brother. Du kan faen skjæra meg tro mye rart om meg, med god grunn, men ikke faen om jeg ser på en gjeng mongiser som er innesperret i et hus i et visst antall dager. Jeg var derimot på hockeykamp i kveld. 0 Siter
Gjest en 40-åring Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Det hadde ikke jeg sagt hvis jeg var deg. For jeg regner med at du så på det lavpannede idiotiet som het Big Brother? Da har faktisk ELDREBØLGEN mye mer å by på. Enig med Ramsey i at Eldrebølgen har mye mer å by på enn Big Brother. Jeg kjenner ihvertfall igjen mange av situasjonene som kommer opp, inkl.intrigene, fra ting jeg har sett og opplevd oppigjennom årene. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 hmm, når du sier det så kan man jo begynne å lure... men sist jeg sjekket, (vri hjernebarken lilt, er blitt noen år siden), eller det vil si, sist jeg faktisk pratet med mannen, (han har hytte ved barndomshjemmet mitt), så tror jeg pinadø han nevnte noe om barnebarn...ergo han må jo ha barn og det tilsier vel at han er bi i alle fall, hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.